Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur många känner du som har iPhone?

Tråden skapades och har fått 21 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

När jag köpte min iPhone i New York i februari hade jag aldrig sett något i verkligheten trots att jag bor i Göteborg. Nu har min fru en (köpte samtidigt som mej) och en kompis (som fick sin en vecka efter mej). Jag känner alltså 2 som har iPhone. Vore intressant att höra hur det är med er andra. Många verkar tycka att det finns för många för att vara unik, men det är verkligen inget som jag märker.

Så frågan är: Hur många känner du personligen som har en iPhone? Inte kompis jobbarkompis eller folk här på forumet... Räkna inte med dej själv.

Omröstningens andra "3" skall naturligtvis vara en "4" men verkar inte som om jag kan ändra det.

Senast redigerat 2008-03-15 00:24
  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-03-15 00:24

Min sambo har en. Men nu förtiden ser man ju att det dräller av folk som springer omkring med iPhones...

  • Medlem
  • 2008-03-15 06:34

Tycker det mest dräller av folk med nokia N9X och nån av alla SE telefonerna

Blev glad när jag såg en ung tjej med en iPhone häromdan i en mindre stad i Sverige.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-03-15 10:16

Noll?

  • Medlem
  • Borås
  • 2008-03-15 10:25

jag har aldrig sett någon med iphone och då bor jag i en 100.000 invånare stad! varken kompisar eller arbetskollegor.
Men går de att snabbt och lätt att hacka iphonen när jag drar till san francisco 22 juni så köper jag en och hackar direkt på macbooken där borta.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2008-03-15 11:38
Ursprungligen av ibanez:

jag har aldrig sett någon med iphone och då bor jag i en 100.000 invånare stad! varken kompisar eller arbetskollegor.
Men går de att snabbt och lätt att hacka iphonen när jag drar till san francisco 22 juni så köper jag en och hackar direkt på macbooken där borta.

Det tar kanske en kvart med iPlus2.0

På jobbet så handla dem in den för ett bra tag sen och det är Många där som har.

jag har aldrig sett någon med varken Iphone eller Ipod touch

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-03-15 17:39

Ingen jag känner har en, förutom jag då, men jag har sett ett 20-tal personer med iPhone här i Stockholm de senaste månaderna. Vid mina senaste två besök på T-centralen (inkl. Arlanda Express området) har jag sett fyra personer med iPhone. De verkar bli rätt vanliga nu när man enkelt kan låsa upp dem och dollarn är så låg.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2008-03-15 19:11

Det blir nog jag som "vinner"
Få se här. Min man, son, dotter, svärson, syster, svåger, 2 syskonbarn, Christer, Kristina, Christina, Anna, Kenneth, Evy, Sebastian,
Det blev 15 telefoner det. i lilla Sundsvall.
Och så Fredrik förstås. 16 telefonägare!

Senast redigerat 2008-03-15 19:25
  • Medlem
  • Danderyd
  • 2008-03-16 00:38
Ursprungligen av Eva:

Det blir nog jag som "vinner"
Få se här. Min man, son, dotter, svärson, syster, svåger, 2 syskonbarn, Christer, Kristina, Christina, Anna, Kenneth, Evy, Sebastian,
Det blev 15 telefoner det. i lilla Sundsvall.
Och så Fredrik förstås. 16 telefonägare!

Jäklar vad trevligt!

Jag låter bli att rösta eftersom jag inte känner nån som har en iPhone och det alternativet fanns inte med.

noll, och jag bor ändå i stockholm.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-03-15 23:01
Ursprungligen av Valfrid:

noll, och jag bor ändå i stockholm.

Hoppsan, du får leta efter mikrofonen på alla vita hörlurar du ser. Det blir en del under en dag...

Ursprungligen av odelsteken:

Hoppsan, du får leta efter mikrofonen på alla vita hörlurar du ser. Det blir en del under en dag...

Om man måste leta hörlurar så känner man förmodligen inte personen.

Ville veta om man känner någon förutom en själv som har en. Noll ingår naturligtvis då inte i den frågan.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-03-16 14:08
Ursprungligen av newcastle:

Om man måste leta hörlurar så känner man förmodligen inte personen.

Ville veta om man känner någon förutom en själv som har en. Noll ingår naturligtvis då inte i den frågan.

Sant, tänkte fel.

  • Medlem
  • Norrtälje
  • 2008-03-15 19:31

noll !

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-03-15 23:06

Noll.

2.

(Jag själv och en kille som går Mediaprogrammet)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-03-16 17:57

Jag känner bara 1, men jag tycker man ser minst en iPhone varje gång man åker tunnelbana eller buss nu för tiden.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-03-16 21:46

noll...

1
Bevaka tråden