Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Även O2 sänker priset!

Tråden skapades och har fått 37 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • International user
  • 2008-04-25 19:11

Läste precis på Engadget att 8GB iPhone är EOF förklarat i England. o2 och Carphone Warehouse kommer inte heller att få nya i lager. 3G iPhone ska då ersätta 8GB modellen runt WWDC i början på juni. Allt enligt Engadget.

//Rob

  • Medlem
  • Lidingö
  • 2008-04-25 23:53

Hej alla, nu är jag hemma igen,, tuff dag, åkte till london över dan bara för att köpa några iphones,, det blevtyvärr inget rea pris för mig,, köpte på apple store på regent street,säljaren tyckte jag skulle köpa min ranson på 5st direkt,,:p är nöjd ändå,, ska försöka låsa upp den imorgon,men försäljningen i uk kan ju inte gått så bra,, få en 1,1,2nu i apr,,men men,

  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-04-27 00:47

Jag åker hem imorgon (söndag) men för er som kommer att vara här på måndag eller tisdag så kommer carphonewarehouse att få hem fler 8 gb iPhone då. De kommer att sälja slut samma dag de får dem enligt en säljare så häng på låset när de öppnar med ditt UK betalkort. De tar varken kontanter eller annat än just kontokort från UK. Jag köpte "dyra" iPhones på Apple Store på Regent Street.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-04-28 00:16

Wait a sec. Jag bor i England (Manchester) och har engelskt betalkort, var köper man en iPhone för 169 GBP utan o2 kontrakt? Trodde man var tvungen att skriva på kontrakt i butiken?

  • Medlem
  • International user
  • 2008-04-28 12:03
Ursprungligen av shandar:

Wait a sec. Jag bor i England (Manchester) och har engelskt betalkort, var köper man en iPhone för 169 GBP utan o2 kontrakt? Trodde man var tvungen att skriva på kontrakt i butiken?

Var har du varit de senaste 6 månaderna? Det är bara att köpa en iPhone och aktivera den hemma. Om nu alla o2 affärer gjorde det är inte säkert men förutom USA så var det endast i England som det är möjligt att köpa en iPhone och välja en abonnemang hemma med iTunes.

//Rob

  • Medlem
  • International user
  • 2008-04-28 23:51
Ursprungligen av Robo-X:

Var har du varit de senaste 6 månaderna? Det är bara att köpa en iPhone och aktivera den hemma. Om nu alla o2 affärer gjorde det är inte säkert men förutom USA så var det endast i England som det är möjligt att köpa en iPhone och välja en abonnemang hemma med iTunes.

//Rob

Tiiiiight. Dags att shoppa Kan nog köpa en till och skicka hem om någon vill ha, så hojta till om ni är intresserade.

  • Medlem
  • Ängelholm
  • 2008-05-05 18:15

Shandar: Om det fortfarande går så är jag sugen. Fast om de började ta slut den 28 april så lär de ju vara slut nu...Men om det går är jag på!

Äsch, nu är man för sen igen... är också sugen på en iPhone

Bevaka tråden