Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

** 99mac fyller sju år **

Tråden skapades och har fått 99 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2008-05-05 16:53
Ursprungligen av acke:

Vad bra vi är. Grattis på oss!

Acke har rätt. Vissrligen jobbar teamet i varierande grad med detta, men utan medlemmar hade det inte blivit nåt vidare...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-05 18:05
Ursprungligen av Baron:

Acke har rätt. Vissrligen jobbar teamet i varierande grad med detta, men utan medlemmar hade det inte blivit nåt vidare...

Japp, men samtidigt så måste vi hylla alla moderatorer som gör ett enormt jobb.

Grattis!!!!! ye!
Och bra val att överge bratsen.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-05-05 13:36

Grattis hela teamet!

  • Medlem
  • Kalmar
  • 2008-05-05 18:34

Grattis alla

  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-05-05 18:50

Hipp hipp! Jag har inte varit särskilt aktiv på forumet på rätt länge, men det är alltid tryggt att veta att det finns där, som mamsen och papsen man inte hinner ringa till lika ofta som man egentligen vill

Det är lite synd att man inte upptäckt 99 tidigare. Jag blev medlem den 4/11 2007, ungefär samtidigt som jag fick min MacBook levererad. Jag har varit kär i Apple och mac sedan 2005, men som student (dessutom med en ny "bra" PC) kunde man inte riktigt rättfärdiga ett datorköp.

Jag är jätteglad att jag hittade hit i alla fall! Känner mig välkomnad och får mycket ut av mina besök här!

Mycket cred till Björnström som håller i ett så välfungerande forum. Det är svårt, men Björnström lyckas!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-07 13:28

Grattis!

i efterskott..

  • Medlem
  • Skanör med Falsterbo
  • 2008-05-07 22:10

Får Oxå I Ett Efetrskott Gratulera...

Ursprungligen av Björnström:

Ursprungliga utseendet för 99mac

Ursäkta om jag gräver i gamla trådar här men jag blir så nostalgisk när jag ser den ursprungliga designen, den är fulsnygg på ett retrosätt, ren och platt utan toningar och skuggor, nästan så jag skulle vilja byta tillbaka ibland...

Bevaka tråden