Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Cover flow i upprätt läge

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har en Ipod Nano men ska uppgradera till en Touch som ska vara installerad i bilen. Då Touchen kommer att befinna sig upprätt läge undrar jag om man på nåt sätt kan köra cover flow så? Eller finns det nåt annat schysst läge att visa album på?

Sen undrar jag åxå om den Wi-Fi funktionen kostar nåt?

Kristoffer

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2008-05-17 01:58

Nej det finns inte cover flow i porträtt.
Hur menar du kostar? Det kostar inte att surfa på ditt egna nät

det finns där emot en snygg albumvy i upprätt läge, där albumen kommer i alfabetisk ordning i en lista med en liten "tumbnail" av albumens bilder brevid namnet. jag använder den flitigt.

inköpsavgiften är det enda. Sen är det bara att surfa på!

  • Medlem
  • Nacka
  • 2008-05-17 10:54
Ursprungligen av Alfieboy:

inköpsavgiften är det enda. Sen är det bara att surfa på!

Bara och bara. Det krävs ju ett WLAN också annars går det inte så bra

Ursprungligen av nllub:

Bara och bara. Det krävs ju ett WLAN också annars går det inte så bra

Tackar för svaren...

Och ett WLAN kan man köra genom sin time capsule i hemmet:confused::confused: Och på "stan" genom hotspots?

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2008-05-18 14:43

Nej men air port. Den wifimodul som sitter i är precis som den i en bärbar dator, du kan ansluta dej överallt med olika säkerheter om så önskas

  • Medlem
  • Nacka
  • 2008-05-18 20:46

Det går jättebra med Time Capsule! Du gör precis som vanligt med din Mac! Gå till WIFI i inställningar så hittar du ditt Airport nätverk.

Ursprungligen av Sajmoon:

Nej men air port. Den wifimodul som sitter i är precis som den i en bärbar dator, du kan ansluta dej överallt med olika säkerheter om så önskas

Jag antar att du använder PC? En Time Capsule är en Airport Extreme med inbyggd hårddisk

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2008-05-19 01:20
Ursprungligen av nllub:

Det går jättebra med Time Capsule! Du gör precis som vanligt med din Mac! Gå till WIFI i inställningar så hittar du ditt Airport nätverk.

Jag antar att du använder PC? En Time Capsule är en Airport Extreme med inbyggd hårddisk

Skäms på mej! Är ny på mac, hehe. Jag trodde time capsule var en trådlös backupdisk bara, men så fel man hade

1
Bevaka tråden