Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Har någon testat WinPwn?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon som har testat?

Vet att det är en beta men det finns väl fler som är sugen på att testa

iclatified har gjort en guid
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=957

Vad händer om jag köra enna och misslyckas kan man köra tex iLiberty+ för att få en fungerande telefon?

Ja jag har sökt

Provade betan..... Fungerade utmärkt faktiskt. Inga problem alls, det går dock inte att låsa upp den eller lägga in program direkt i firmware filen än, men man kan använda filer skapade från en mac.

Körde själv denna och är extremt nöjd. Funkar klockrent.

Nu finns RC1 ute, ska vara stabilare. Kanske är en skarp version inte så långt borta nu.

iClarified - Apple News - WinPwn 1.0 RC1 Released

  • Medlem
  • City
  • 2008-05-21 09:56

Körde RC1 igår, funkar rätt så bra (Gött att kunna skapa egna filer med grejor installerade) även om jag fick installera om iTunes först.

Ursprungligen av kraspor:

Körde RC1 igår, funkar rätt så bra (Gött att kunna skapa egna filer med grejor installerade) även om jag fick installera om iTunes först.

Varfför fick du intstallera om iTunes? Ska man kanske göra det innan man använder RC1?

Ursprungligen av weei_85:

Varfför fick du intstallera om iTunes? Ska man kanske göra det innan man använder RC1?

Tror inte det är något krav, däremot brukar en ominstallation av iTunes ibland lösa vissa problem, som t.ex. när iTunes inte längre får kontakt med telefonen.

varför fick du installer om itunes?? bör man kanske göra det innan man använder RC1

  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2008-05-30 00:45

Jag har låst upp min iPhone ett antal gånger med WinPwn, funkar hur bra som helst! Anledningen till att jag gjorde om det ett par gånger var pga att jag bytta Boot-logo, vilket man nu kan göra i menyn med RC1

Var ju tvungen att testa WinPwn. Måste säga att det var det smidigaste sättet hittills att låsa upp iphonen med. Fick däremot inte med mig installern, även fast jag valde den. Någon som råkat ut för det?

  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2008-05-30 22:25

Nope... Installer har varit med (tack å lov!)

1
Bevaka tråden