Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Posta ditt OS X screenshot här

Tråden skapades och har fått 3600 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av wildcard:

Vill gärna ha en snygg apple bakgrundsbild. Nån som vet var jag kan hitta det förutom på MacDesktops & UsingMac - 50+ Nice Apple Wallpapers. Dina Davey är rätt läckra tex..

Interfacelift har såväl skrivbordsbilder som ikoner - rekomenderas

Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

Interfacelift har såväl skrivbordsbilder som ikoner - rekomenderas

De e den jag brukar sno bilder från, tycker iofs om den sidan mycket men jag hade hoppats på en site med mer renodlade apple desktops

Ursprungligen av wildcard:

De e den jag brukar sno bilder från, tycker iofs om den sidan mycket men jag hade hoppats på en site med mer renodlade apple desktops

Kolla på Deviantart.com de har en sektiion med bara mac/pc relaterade bilder... kanske kan vara något för dig, eller prova google bildsök...

ahhh. Nu har jag hittat den ultimata bakgrunden till min MBP.:p Passar på att bifoga bakgrunden ifall det är någon som vill ha.

Johnie

Senast redigerat 2008-06-19 22:19
  • Medlem
  • Dals-Ed
  • 2008-06-19 22:04
Ursprungligen av JohnieWebdesign:

ahhh. Nu har jag hittat den ultimata bakgrunden till min MBP.:p Passar på att bifoga bakgrunden ifall det är någon som vill ha.

Johnie

Får jag fråga var du bifogar?

Ursprungligen av MacBro:

Får jag fråga var du bifogar?

Det blev något fel på bifogandet:p Ska fixa!

Ursprungligen av JohnieWebdesign:

ahhh. Nu har jag hittat den ultimata bakgrunden till min MBP.:p Passar på att bifoga bakgrunden ifall det är någon som vill ha

Johnie

Brutalt ball. Jag är nördig och har min sköna dam som bakgrund, men hon får nog ersättas av den bilden, bara du länkar

Här är några Mac-relaterade wallpapers som jag inte sett någon annanstans men så har jag iof inte orkat läsa igenom alla 65 sidorna i den här tråden.
60 Most Beautiful Apple (Mac OS X Leopard) Wallpapers och (Really) Stunning Desktop Wallpapers | Graphics | Smashing Magazine

  • Medlem
  • Södertälje
  • 2008-06-19 22:19

durkplåt? det for man nog av på jobbet juh..

Ursprungligen av tim-:

durkplåt? det for man nog av på jobbet juh..

Händig kille!;)

Här är mitt screenshot (använder Jing). Jag använder Desktoptopia .☆ Desktoptopia ☆.. Man kan ställa in hur ofta bilderna ska byta eller ha samma hela tiden. Mycket snygga bilder.

Det till höger är bilder som rullar nedåt hela tiden. Varning för er som inte gillar flash eller saker som rör sig på hemsidor o dyl; ni kommer att spy ! Det är G-Force V-Bar Download G-Force and visualize your music in a whole new way
Man kan ställa in den så den reagerar på ljud så när jag hostar/visslar osv så ändrar sig mönstret ! Kan det bli mer kul än så ?

Så ni är fortfarande inte synska utan behöver se mitt screenshot ? OK här är det=

  • Medlem
  • Ängelholm
  • 2008-06-21 19:15

Här är min, eller mina om man så vill. Grunden är en bild från mandolux.com, som jag har beskurit till tio olika varianter. De byter slumpmässigt en gång i timmen, så det kan till exempel se ut så här eller så här.

  • Medlem
  • Vallentuna
  • 2008-06-21 20:46

It's like chocolate by *kevinandersson on deviantART

Där är bakgrundsbilden. Fast jag bytte för den här matchade Adium bättre..

http://img116.imageshack.us/img116/3971/picture1em7.jpg

  • Medlem
  • International user
  • 2008-06-21 22:50

Tack!

  • Medlem
  • Kristianstad
  • 2008-06-22 00:34

Har just nu denna som bakgrund:

http://fc01.deviantart.com/fs28/f/2008/158/f/9/Apple_wallpaper_3_by_federicoporri.jpg

  • Medlem
  • Tranemo
  • 2008-06-22 16:19

Fullsize

Korthoga: Ändra textstorleken till 11px

Ursprungligen av x-per:

Korthoga: Ändra textstorleken till 11px

Tack!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2009-10-28 16:17
Ursprungligen av x-per:

Fullsize

Korthoga: Ändra textstorleken till 11px

Skulle du eller någon annan kunna länka till orginalbilden?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-06-23 16:24

Davey & Henkebarn: Finder-ikonen är från nåt ikon-paket som heter Sticker Pack 1 (eller 2) eller Stickers System - finns på iconfactory. Adium-ikonen heter Domo-kun och hittas på adiums xtras-sajt.
Docken är från ikon-paketet "Refresh - Basic folders" som jag säkert också hittat på iconfactory.

Trevlig Macintosh ikon som Macintosh HD

  • Medlem
  • Kalmar
  • 2008-06-28 00:27

Vart kan man tänkas hitta den bakgrunden?

  • Medlem
  • Arvika
  • 2008-06-28 09:32

Bild

Det tog ett tag att finna den men här är den illafall.

ë± ì‹ì´ì˜  :: apple 월페이퍼!!!
(ganska skum adress)

Ursprungligen av Queux:

Vart kan man tänkas hitta den bakgrunden?

Ursprungligen av JohnieWebdesign:

Där har du den

Ursprungligen av Ipod_Lover:

Trevlig Macintosh ikon som Macintosh HD

Hehe, tack! Finns på InterfaceLIFT

  • Medlem
  • Vallentuna
  • 2008-06-29 14:34

Är ditt skrivbord verkligen så snyggt att du måste lägga upp det två gånger på raken?

http://img241.imageshack.us/img241/8154/picture1ji8.jpg

Såhär ser mitt ut

Senast redigerat 2008-06-29 14:54
Bevaka tråden