Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sätta in pengar på banken?

Tråden skapades och har fått 37 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Så förståndig du är Goflorp ! (eller skriver du så för att din fru läser dina inlägg;) ?)

Jag går nog direkt till de pigga 30-åriga killarna som fortfarande har en tvättbräda som man kan skymta under skjortan och som behandlar en som om man aldrig har hållit i en skruvmejsel än mindre spikat upp en tavla med den...Då säger jag bara till pojkspolingen att "rappa dig på, jag vet vad skivverktyg är, så sila snacket !" eller något dylikt.

Ursprungligen av KaRo:

Så förståndig du är Goflorp ! (eller skriver du så för att din fru läser dina inlägg;) ?)

Jag går nog direkt till de pigga 30-åriga killarna som fortfarande har en tvättbräda som man kan skymta under skjortan och som behandlar en som om man aldrig har hållit i en skruvmejsel än mindre spikat upp en tavla med den...Då säger jag bara till pojkspolingen att "rappa dig på, jag vet vad skivverktyg är, så sila snacket !" eller något dylikt.

Haha

  • Medlem
  • Täby
  • 2008-07-04 07:02
Ursprungligen av KaRo:

Jag går nog direkt till de pigga 30-åriga killarna som fortfarande har en tvättbräda som man kan skymta under skjortan och som behandlar en som om man aldrig har hållit i en skruvmejsel än mindre spikat upp en tavla med den...Då säger jag bara till pojkspolingen att "rappa dig på, jag vet vad skivverktyg är, så sila snacket !" eller något dylikt.

HAHA
Klockrent

Ursprungligen av KaRo:

Så förståndig du är Goflorp ! (eller skriver du så för att din fru läser dina inlägg;) ?)

Jag går nog direkt till de pigga 30-åriga killarna som fortfarande har en tvättbräda som man kan skymta under skjortan och som behandlar en som om man aldrig har hållit i en skruvmejsel än mindre spikat upp en tavla med den...Då säger jag bara till pojkspolingen att "rappa dig på, jag vet vad skivverktyg är, så sila snacket !" eller något dylikt.

Du,jag har haft ont av blåmärkena från helvetet tillräckligt.
Jag HAR gått fram till henne med D-kupan som främsta tillgång.
Jag har gjort bort mig tillräckligt.

Numera har jag uppnått den åldern då man åtminstone delvis tänker LITE med rätt huvud...

Köpa grejer.
Tja, våpet kan ju göra att grejen jag köper inte funkar som tänkt och att jag då får lägga en halv dag till på det hela. Öckerö - Götlborg -öckerö är ca 6 mil och färja två gånger...
Att ett par snygga ögon ger mig merjobb går jag inte med på.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-04 16:28

Spika upp en tavla med en skruvmejsel?

Jäpp ! Fungerar bra. Bara man inte glömmer att sätta i kontakten först.

Det är också skillnad om du är kund i Banken. På bankspråk heter det KYC (Know-Your-Customer) och AML (Anti-Money-Laundry).

Eftersom alla transaktioner registreras på ett konto (även via Insättningsautomat Martin), så är banken skyldig att svara på dessa frågor om myndigheterna kommer och frågar.

Ursprungligen av ru4real?:

Det är också skillnad om du är kund i Banken. På bankspråk heter det KYC (Know-Your-Customer) och AML (Anti-Money-Laundry).

Eftersom alla transaktioner registreras på ett konto (även via Insättningsautomat Martin), så är banken skyldig att svara på dessa frågor om myndigheterna kommer och frågar.

Jag var IÖM på Föreningssparbanken, gick till Handelsbanken och blev EST direkt.

IÖM = Icke Önskvärt Mög
EST = En Skön Tillgång

Bevaka tråden