Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

16 GB kvar någonstans? Rapport från Ringvägen Stockholm

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Stod nån timme vid butiken i Stockholm / Ringvägen just nu, men det var bara 7 16GB kvar och typ 40 före mig i kön. Ser lika ut överallt antar jag?

Ingen verkar köpa 8 GB, det finns det massor av men ingen köper dem.

Jag gav upp och köpte en på telia.se Tre veckors leveranstid på svart 16 GB... Chansade på en vit så får vi se om det går fortare.... Blir man ju lite unikare ockå

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2008-07-11 11:59

I Örnsköldsvik tog svarta 16Gb slut efter 28 kunder. Den vita fanns dock kvar.

Verkar ha varit tvärtom här, vit försvann först.

Fanns 2 kvar i Borlänge för en 30 minuter sen. Dock så fick min far inte handla
en åt mig trots att jag skickade med mitt leg + en skriven fullmakt att teckna
abbonemang åt mig. FY FAN VAD LÖJLIGT SURT! Nu får man väl vänta i 2 veckor innan
Telia.se behagar skicka en lur åt mig. =(

Ursprungligen av drifter7508:

Fanns 2 kvar i Borlänge för en 30 minuter sen. Dock så fick min far inte handla
en åt mig trots att jag skickade med mitt leg + en skriven fullmakt att teckna
abbonemang åt mig. FY FAN VAD LÖJLIGT SURT! Nu får man väl vänta i 2 veckor innan
Telia.se behagar skicka en lur åt mig. =(

Vad fan?! De sa till mig att de var slut när jag var dit igår vid lunch.

Slut för en timme sedan, åkte ju fan dit igår. Värdelös koll.

Nån som vet om det går att få tag på nån idag? (Lördag) i sthlm?

  • Medlem
  • Södertälje
  • 2008-07-12 15:03

jag har ringt runt utan lycka, vill själv ha en vit 16gb.. annars får det va har redan en 16 av första versionen.. sedan så har jag börjat ångra mig att jag säljer min på tradera snart.. trodde inte att så många skulle köpa den direkt iom att telia enbart har ensamrätt i 3 månader och att de är så dyra som de är iphone telefonerna.

Ursprungligen av tim-:

trodde inte att så många skulle köpa den direkt iom att telia enbart har ensamrätt i 3 månader och att de är så dyra som de är iphone telefonerna.

Så typ telenor /comviq/tre får börja sälja iphonen om tre månader :D?

Ursprungligen av tim-:

trodde inte att så många skulle köpa den direkt iom att telia enbart har ensamrätt i 3 månader och att de är så dyra som de är iphone telefonerna.

Det där är bara ett rykte. Ingen vet säkert hur länge den bara kommer säljas av Telia.

skit då.. Telia e värdelöst:/ om dom endå hade som comviq/tre 499kr månaden 3000minuter till alla nät 3000sms till alla nät och samma med mms 3000st..

1
Bevaka tråden