Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

AirPort Express i badrummet?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2008-07-13 23:32

Hej,

Va tycker ni om denna idéen? Jag tänkte nämligen sätta upp 2 st högtalare i badrummet och koppla in dem till airport express. Mitt problem är att jag behöver någon bra idé på hur man ska kontrollera allting. Jag kommer använda mig av vanliga marina högtalare kopplade till en liten "bil" förstärkare.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-13 23:59

genom itunes såklart?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-14 00:15

Jag har själv en airport express och högtalare i badrummet. Funkar perfekt.

Undrar om man kan kontrollera alltihopa från en iPhone med remote-programmet i en vattensäker påse så man kan ha den i badkaret?

Om det fungerar blir det ju också perfekt för surfning i badkaret och varför inte lite undervattens-foto?

Aquapac® fodral för mobiltelefon och GPS fodral (Kolla i mitten av sidan)

  • Medlem
  • 2008-07-14 08:23
Ursprungligen av pesc:

Jag har själv en airport express och högtalare i badrummet. Funkar perfekt.

Undrar om man kan kontrollera alltihopa från en iPhone med remote-programmet i en vattensäker påse så man kan ha den i badkaret?

Om det fungerar blir det ju också perfekt för surfning i badkaret och varför inte lite undervattens-foto?

Aquapac® fodral för mobiltelefon och GPS fodral (Kolla i mitten av sidan)

Var har du gömt expressen?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-14 10:38

I vårt badrum fanns två väggmonterade skåp. Det ena innehöll elkontakt (220V) och två kabelkanaler för väggmonterade högtalare. Allt var förberett!

  • Medlem
  • 2008-07-20 11:17
Ursprungligen av pesc:

I vårt badrum fanns två väggmonterade skåp. Det ena innehöll elkontakt (220V) och två kabelkanaler för väggmonterade högtalare. Allt var förberett!

Vad har du för slutsteg till det?

1
Bevaka tråden