Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

3G: Har ni stött på några problem än?

Tråden skapades och har fått 403 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Partille
  • 2008-11-08 17:20

Kan man skicka filer via bluetooth på iPhone?

Ursprungligen av floyd91:

Kan man skicka filer via bluetooth på iPhone?

Nej det går inte.

  • Medlem
  • 2008-11-10 11:38

Hej

Allt funkar väldigt bra för mig sånär som på möjligheten att lägga in låtar via iTunes. Detta felmeddelande kommer upp när den är ansluten. Någon som vet hur jag kan fixa detta? Den funkar att synka playlisten och allt annat.. Men just att bara drag n droppa låtar i en skapad playlist verkar lite segt. Jag har 3 som leverantör och tfn är köpt upplåst i USA före helgen.

Tack på förhand.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-11-10 18:01
Ursprungligen av stUka:

Hej

Allt funkar väldigt bra för mig sånär som på möjligheten att lägga in låtar via iTunes. Detta felmeddelande kommer upp när den är ansluten. Någon som vet hur jag kan fixa detta? Den funkar att synka playlisten och allt annat.. Men just att bara drag n droppa låtar i en skapad playlist verkar lite segt. Jag har 3 som leverantör och tfn är köpt upplåst i USA före helgen.

Tack på förhand.

Satt den i flight mode?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-14 16:54

iPhone 3G kraschar

HEj, köpte min iPhone 3G i fredags å är jättenöjd, dock så kraschar den rätt ofta vilket suger röv! När jag spelar monkey ball händer det hela tiden, när jag är i maps händer det ofta, är jag är i safari händer det ofta och även i iPoden och youtube, kort och gott i nästan varje program.

återställa och installera nya fw? annars, tror ni jag får lämna tillbaka och få en ny?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-14 16:57

Ja, du kan alltid testa det här som du sa: AppleInsider | Hidden iPhone 3G firmware "fixes" yellow screens

Ursprungligen av AppleInsider:

Separately, reports have also been received by AppleInsider that the newer build may also fix recurring app crashes experienced by some users, though this may also be due to the nature of the restore process rather than any particular updates in the 5A347 build

Synka iCal med ny iPhone (3G)

När jag synkar är det inget gnäll på prylarna. Bara på mig.

Såhär är det. Synkar man kalendern så får man över allt från iCal i iPhonen.
Men det man lagt in i iPhones kalender synkas inte tillbaka till datorn.

Varför? Ska det vara så?

Ursprungligen av wwwandi:

Såhär är det. Synkar man kalendern så får man över allt från iCal i iPhonen.
Men det man lagt in i iPhones kalender synkas inte tillbaka till datorn.

Varför? Ska det vara så?

Samma här, riktigt irriterande. Hoppas Apple löser det i 2.0.1.

Ursprungligen av wwwandi:

När jag synkar är det inget gnäll på prylarna. Bara på mig.

Såhär är det. Synkar man kalendern så får man över allt från iCal i iPhonen.
Men det man lagt in i iPhones kalender synkas inte tillbaka till datorn.

Varför? Ska det vara så?

Ursprungligen av Magnus Krantz:

Samma här, riktigt irriterande. Hoppas Apple löser det i 2.0.1.

Jag testade precis att lägga in ny händelse med påminnelse i kalendern, det funkar som det ska och dyker upp i iCal Version 2.0.5 (Jag har fortfarande Tiger)

Ursprungligen av o z o n e:

Jag testade precis att lägga in ny händelse med påminnelse i kalendern, det funkar som det ska och dyker upp i iCal Version 2.0.5 (Jag har fortfarande Tiger)

Hmm, varför gör den inte det det hos mig?

Ursprungligen av o z o n e:

Jag testade precis att lägga in ny händelse med påminnelse i kalendern, det funkar som det ska och dyker upp i iCal Version 2.0.5 (Jag har fortfarande Tiger)

'ey. jag kör leopard 10.5.4 och det funkar som sagt inte. men om det är lika för alla så är det ju bara att avvakta... :/

Ursprungligen av wwwandi:

När jag synkar är det inget gnäll på prylarna. Bara på mig.

Såhär är det. Synkar man kalendern så får man över allt från iCal i iPhonen.
Men det man lagt in i iPhones kalender synkas inte tillbaka till datorn.

Okej. Det konstigaste är nog inte att det inte synkas tillbaka till iCal. för det gör det onekligen. bara det att det inte verkar synas. för när jag kör spanning sync till min Google kalender så hamnar allt där. även det jag skapat i min iPhone.. förvisso bra men väldigt konstigt

Du vet väl att Spanning Sync ställer till med mystiska fel i iCal?

Ursprungligen av wwwandi:

Okej. Det konstigaste är nog inte att det inte synkas tillbaka till iCal. för det gör det onekligen. bara det att det inte verkar synas. för när jag kör spanning sync till min Google kalender så hamnar allt där. även det jag skapat i min iPhone.. förvisso bra men väldigt konstigt

Ursprungligen av Zimmerman:

Du vet väl att Spanning Sync ställer till med mystiska fel i iCal?

näeh. vad syftar du på? jag tycker att det fungerar klockrent.

jag synkar dock bara på ett håll. kanske har med det att göra..?

Bevaka tråden