Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

(För många) Appstore-program gör mobilen obootbar?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har fått ett litet lustigt problem på halsen. I någon sorts blandning mellan iver och vuxen-ADHD installerade jag alla intressanta program jag hittade utan att tänka mycket mer än att om det visar sig att något program är dåligt så tar jag väl bort det när jag upptäcker det eller strax efteråt åtminstone.

Hursomhelst, vid 48 stycken program så vägrar iPhone att starta. Den fastnar vid det fina uppstarts äpplet. (Jag testade att låta den få boota klart, men återställde den efter 36 timmars väntan.)

Tänkte först inte att det skulle vara direkt relaterat till antal program och att ett specifikt program lyckas göra mobilen obootbar höll jag för högst osannolikt så jag testade att återställa den, men samma sak hände igen.

Och, nu när jag för fjärde gången återställer mobilen och nu inte återsynkar programmen så dyker den upp fint likt en sommarsol en söndagmorgon.

Någon annan som har dykt på samma problem? Kan det faktiskt vara ett enskilt litet program som spökar?

  • Medlem
  • 2008-07-17 10:00

hehe ja det var inte dåligt med program där (lol)

Om du orkar vore det fantastikt att kolla vilket av dom det är för det skall inte
spela så fruktansvärt stor roll om du har 20 eller 48 applikationer installerade

Jag skulle börja med den där "hatten" som är nåt från ascociated press. Fråga
mig inte varför men jag fick iPhone att crasha varje gång jag skulle lägga upp
Stockholm som "local". Den söker och sen crashar den.... Kan det vara det som
ställer till det för dig?
Prova att inte synka det programmet från iTunes (du kan hindra vilket som hels
att vara med i synkningen)

NoOb tips kanske men det skadar inte
Z

1
Bevaka tråden