Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rapportera buggar och föreslå ändringar i iPhone?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vart kan man Rapportera buggar och föreslå ändringar i iPhone - finns det något forum där Apple folk kollar eller någon mail osv?

Apple-anställda får inte hänga på forum och svara i trådar.

Apples vanliga bugg-rapporteringssystem (radar.apple.com) är ju bäst för vanliga alldagliga fel. Om det är en grej som berör någon specifik sak som du måste få svar på så är nog Apples olika mailinglistor (lists.apple.com) bäst. De läser de och svarar också ganska ofta.

Vanliga ditt och datt förslag lämnas lämpligen i den vanliga förslagslådan. Som nog läses mer sporadiskt. (apple.com/feedback/iphone.html)

Apples diskussionsforum tror jag inte det är någon alls idé att posta i. Då är nog forum och webbplatser typ Ars Technica och /. bättre, även om Apple inte svarar där så läser de dem iallafall.

De gånger jag har hittat någon allvarlig bugg eller råkat hamna tillsammans med folk med tveksamma avsikter har jag letat reda på den person som jag kunnat hitta som bäst passade som mottagare och i mailet bett dem att vidarebefordra det till rätt person. Jag har fått svar varje gång på det sättet.

1
Bevaka tråden