• Medlem
  • Kalmar
  • 2008-08-08 10:51

En del applikationer jag har köpt på AppStore fungerar inte längre. De crashar direkt. Har kollat runt omkring och konstigt nog finns de inte kvar i historiken på mitt iTuneskonto. Har kollat kvitton som kom med mejl att konto uppgifter stämmer betalnig osv men finns inte med på "Purchase history" på mitt konto. Även musik jag har köpt går inte att spela upp för det kommer felmeddelande att jag inte är auktoriserat. Då auktoriserar jag på nytt - utan vidare för att samma meddelande kommer fram igen och igen. Har gjort allt enligt "article TS1389 på support/apple.com/kb" men inget vidare...
Någon som råkat ut för liknande...?
Har ringt Telia - de har kämpat och försökt göra sin bästa men de har ju inte tillgång till iTunes. Har ringt Applesupport - kopplade hit och dit men de kunde inte gå in i iTunes konto dvs inget vidare. Har mejlat till I Tunes Store Support - än så länge inget svar...
all hjälp uppskattas!!!
/janiec