Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Köpa Touch innan mytomsspunna 2.1?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej! Jag var så dum så jag beställde Touch innan att kolla om en ny version var på väg, och nu sitter jag alltså i sitsen då jag har en Touch 16gb på posten. Vad ska jag göra? Skicka tillbaka den, eller behålla den sålänge?
När borde den nya komma, om vi säger att Apple annonserar om release nu i September?
Help me

  • Medlem
  • Nacka
  • 2008-08-11 23:32

OM(om okej? om!!) det kommer en uppgradering av Touch inom en snar framtid så räkna med att det tar ett par veckor innan du verkligen kan få den till dörren. Jag hade väntat. Som det är nu så är det en äckligt bra mediaspelare. Men den kan ju bli bättre så att vänta är inget du förlorar på vare sig den uppgraderas eller ej.

Mer än att jag går och lider av väntan
Det är ett svårt val.

Senast redigerat 2008-08-12 14:49

Fick en Touch idag, men den hade bara version 1.1.4 i mjukvaran, vilket gjorde min besviken. Jag påpekade detta för komplett, och dom erbjöd sig att ta tillbaka Touchen. Perfekt, jag tyckte inte den var värd pengarna utan GPS, så jag skickar tillbaka den och hoppas att "2.1" kommer snart

Ursprungligen av Chrillss:

jag tyckte inte den var värd pengarna utan GPS

Jag hoppas du inte menar du tror att nya mjukvaran ska ge touchen GPS?! 2.1 är ju en mjukvaruuppdatering till iPhone och iPod touch.

2,1 är inte en mjukvaruuppdatering, utan det är den versionen som mjukvaran identifierar Touch'en som. 1,1 var Första generationens Touch, 1,2 var samma Touch, med mjukvaran 2,0
Så 2,1 borde innebära ny hårdvara.
Och nej, såklart det inte är säkert. men i och med att priset på iPhone 3G hamnade under vanliga iPhone, så tror jag antingen på en sänkning, eller på nyheter i hårdvaruform.

Och om du försökte vara lustig, så menade jag 2,1

Ursprungligen av Chrillss:

Och om du försökte vara lustig, så menade jag 2,1

Kalla den hellre någonting som är snabbt att fatta.
iPod Touch gen 2 kanske?

Ursprungligen av andershagstrom:

Kalla den hellre någonting som är snabbt att fatta.
iPod Touch gen 2 kanske?

Nej, iPod Touch med mjukvaran 2.0 marknadsförs som Generation 2 i USA

  • Medlem
  • Nacka
  • 2008-08-13 21:08

Dock är det ju inte säkert att nästa Touch kommer att ha inbyggt GPS-chip.......

1
Bevaka tråden