Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Senaste Installer för nedladdning?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej alla, något knasade sig med min Installer, så jag raderade den... Nu vet jag inte riktigt hur jag ska få tillbaka den. Kan inte nån vänlig själ ta senaste Installer som kom idag, och lägga den som en zip nånstans så att jag kan ladda ner den och installera den manuellt. Orkar inte re-pwna min telefon bara för att få en fungerande Installer.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2008-08-17 22:38
Ursprungligen av svantet:

Hej alla, något knasade sig med min Installer, så jag raderade den... Nu vet jag inte riktigt hur jag ska få tillbaka den. Kan inte nån vänlig själ ta senaste Installer som kom idag, och lägga den som en zip nånstans så att jag kan ladda ner den och installera den manuellt. Orkar inte re-pwna min telefon bara för att få en fungerande Installer.

Det är väl bara att göra en restore i iTunes med din custom-fil? Går betydligt snabbare/enklare än att någon ska zippa ihop Installer, ladda upp den och du ska ladda ner den. Hur ska du installera den? SSH?

Ja jag lägger den i Applications? Det tar mig en minut. Att bygga en ny ipsw, restora, återställa, installera alla mina apps, synka musik, filmer osv tar minst en timma... Så om du eller nån annan har lust att lägga upp den som zip nånstans?

Om någon råkar ut för samma problem som jag finns Installer att hämta i någon av trådarna här, inklusive instruktioner för installation.
Installer Support - iPhone Forums at ModMyiFone.com - iPhone | iPod Touch, news, apps, themes.

1
Bevaka tråden