Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Iphone 2G laddar inte som den ska

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Trollhättan
  • 2008-08-19 18:48

Hejsan! Jag har en Iphone 2G sedan någon månad tillbaka. Den har fungerat utmärk, någon gång står det samtal misslyckas när jag försöker ringa men sällan och det fungerar bra. Tills nu. När jag ska ladda den så ligger batterinivån på exakt samma ställe som flera timmar tidigare. Däremot om jag startar om telefonen ett antal gånger, så kommer laddningsnivån upp till fullt, som om den laddar utan att ag får reda på vilken laddningsnivå det är. Hur löser jag detta problemet?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2008-08-19 19:00
Ursprungligen av Bj0k:

Hejsan! Jag har en Iphone 2G sedan någon månad tillbaka. Den har fungerat utmärk, någon gång står det samtal misslyckas när jag försöker ringa men sällan och det fungerar bra. Tills nu. När jag ska ladda den så ligger batterinivån på exakt samma ställe som flera timmar tidigare. Däremot om jag startar om telefonen ett antal gånger, så kommer laddningsnivån upp till fullt, som om den laddar utan att ag får reda på vilken laddningsnivå det är. Hur löser jag detta problemet?

Jag har haft det en eller två gånger, inte brytt mej om det.

  • Medlem
  • Trollhättan
  • 2008-08-19 21:33

ok, får väll leva med det

1
Bevaka tråden