Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ikoner byter plats (iPhone 2G)

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej på er.

Jag har en upplåst iPhone 2G med 1.1.4 installerat. FW installerade jag för sex månader sedan. För ett par dagar sedan så märkte jag att ikonerna har bytt plats med varandra. Det gäller längst ned. Phone och Safari. Sedan har Weather ikonen bytt plats med Clock också.

Jag har inte gjort någonting så vitt jag vet. Ikonerna går ju inte heller att flytta för hand.

Vad är det frågan om?

Ursprungligen av anders gbg:

Hej på er.

Jag har en upplåst iPhone 2G med 1.1.4 installerat. FW installerade jag för sex månader sedan. För ett par dagar sedan så märkte jag att ikonerna har bytt plats med varandra. Det gäller längst ned. Phone och Safari. Sedan har Weather ikonen bytt plats med Clock också.

Jag har inte gjort någonting så vitt jag vet.Ikonerna går ju inte heller att flytta för hand.

Vad är det frågan om?

Va?!?
Om du håller på en ikon i 2-3 sek, börjar de inte darra och du kan flytta dem då?
Måste varit det som du gjort.

Jag håller inne och inget händer. Detta är totalskumt.

Ursprungligen av anders gbg:

Jag håller inne och inget händer. Detta är totalskumt.

Har du verkligen 1.1.4?

  • Medlem
  • Nacka
  • 2008-08-22 15:21
Ursprungligen av anders gbg:

Jag håller inne och inget händer. Detta är totalskumt.

Det ska inte gå på 1.1.4. Fixa Customize så kan du ordna ikonerna hur du ni vill.

Ursprungligen av wckd:

Det ska inte gå på 1.1.4. Fixa Customize så kan du ordna ikonerna hur du ni vill.

Skämtar du?!!?
Det var ju den stora nyheten när 1.1.4(eller var det 1.1.3, men sedan dess och framåt) släpptes - att kunna arrangera ikonerna hur du vill.
Jag har 1.1.4 och kan flytta dem.

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2008-08-22 17:49

Jag också, flyttade precis en

Man blir så trött när folk ska "informera" om saker som uppenbarligen är helt felaktiga.

1
Bevaka tråden