Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Var köper man en iPhone 2G?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Örebro
  • 2008-08-26 17:55

Hej!

Någon som vet var man kan köpa iPhone 2G?
Vill helst skippa eBay, Blocket och liknande sidor.

En annan fråga är om det bara är dumt att köpa en iPhone 2G? Ser egentligen ingen större sklinnad mellan 2G:n och 3G:n

Tack för mig...

  • Medlem
  • International user
  • 2008-08-26 18:47
Ursprungligen av Hessi:

Hej!

Någon som vet var man kan köpa iPhone 2G?
Vill helst skippa eBay, Blocket och liknande sidor.

En annan fråga är om det bara är dumt att köpa en iPhone 2G? Ser egentligen ingen större sklinnad mellan 2G:n och 3G:n

Tack för mig...

Du har nog inget val utan att vända dig till dem sidorna du själv nämner. Skillnaden är väl just 3G och GPS och om du frågar mig så behöver man nog 3G om man vill använda den som en "internettelefon".

  • Medlem
  • Örebro
  • 2008-08-26 21:43
Ursprungligen av zappee:

Du har nog inget val utan att vända dig till dem sidorna du själv nämner. Skillnaden är väl just 3G och GPS och om du frågar mig så behöver man nog 3G om man vill använda den som en "internettelefon".

Eftersom jag kör med kontantkort så finns det ingen större anledning att wappa via 3G-nätet. Eftersom telefonen har WLAN så kommer det duga alldeles utmärkt!

GPS:n är väl inte ens bra?

  • Medlem
  • International user
  • 2008-08-26 21:54

Jag tycker den funkar fint. Dock så är inte kartprogrammet det bästa i navigeringssynpunkt. Men tomtom håller tydligen på så...

1
Bevaka tråden