Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Allvarlig bugg i Safari leder till krasch

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hur får man iphone att krascha och starta om ?
jag har hittat en grej
starta upp safari slå in hitta.se
skriv hornsgatan 128
den total kraschar och ev startar om safari men nu kommer det roliga han börjar att söka upp min adress direkt och kraschar igen och så kan det gå flera gånger samt att han startar om iphone om det går riktigt lång tid

skriv görna flera grejor som ni hittar så kan vi mail bomba apple m alla fel

mvh kim

  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-09-13 22:43

Missvisande rubrik - borde vara något om bug och inte killer app vilket används för att betyda revolutionerande/banbrytande app.

Ja det var ju helt klart ett bra sätt att få safari på iPhoen att banga ur. Jag har sävlt lyckas få kartor att låsa sig fast på en adress så att den inte kan gå därifrån - nollställde sig med 2.1 updateringen men iPhonens mjukvara är inte i buggfri.

Och jag som trodde apples adress var den enda som kraschade safari med hitta.se ..... ni vet .... infinite loop .... /end dåligt "programmerings-skämt".

Nej men det är givetvis tråkigt. Har också varit med om en hel del safari-kraschar på diverse olika sidor. Lite trist.
Provade hornsgatan 128 och telefonen havererade verkligen helt verkar det som, får starta om den.

Om du vill använda hitta.se mycket så har de ju släppt ett program för iPhone som hittas i appstore

http://phobos.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=284963764&mt=8

Senast redigerat 2008-09-13 23:05

ja men nu vill jag att vi ska samla så många fel som vi hittar jag menar att sånt som gör att app startar om eller gör så att telefonen startar om är allvarliga fel som dom måste göra något åt
eller hur?????

mvh kim

skicka en buggrapport till apple.
Det är sånt där som garanterat dom vill höra om

jag har nyaste progv
det är det som är så lustigt
dom hät problemen skulle vara löst nu via den här uppdat????

Jag förtydligade rubriken. Tänk på att rubriken ska ge en sammanfattning av innehållet och använda korrekt svenska. Detta för att underlätta sökningar mm för andra användare

Tack på förhand

  • Medlem
  • International user
  • 2008-09-14 13:48
Ursprungligen av kimmens:

Hur får man iphone att krascha och starta om ?
jag har hittat en grej
starta upp safari slå in hitta.se
skriv hornsgatan 128
den total kraschar och ev startar om safari men nu kommer det roliga han börjar att söka upp min adress direkt och kraschar igen och så kan det gå flera gånger samt att han startar om iphone om det går riktigt lång tid

skriv görna flera grejor som ni hittar så kan vi mail bomba apple m alla fel

mvh kim

Kan ju vara hitta.se som är kasst kodad med?

1
Bevaka tråden