Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Meningslös uppdatering av touch

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Höganäs
  • 2008-08-09 06:27

Nu börjar jag bli förbannad. Ipoden krånglade dvs program hängde sig, kraschade eller ville inte alls starta. Segt att ladda in kontakter mm. Sen kom uppdateringen till 2.0.1. Vad bra tänkte jag. Det löser säkert problemen och med tanke på att uppdateringen var på över 200 Mb. Men men... problemen fortsätter. Spel som tex Aurora Feint stänger ner innan det ens startat, program kraschar och touchen känns lika seg som förut. Startar man om den så har helt plötsligt batteriet minskat med 1/3. Det här med att Apples produkter "bara fungerar" börjar kännas avlägset.
Nån mer än jag som är irriterad? Hade ipoden varit jailbreakad så hade jag kanske kunnat acceptera lite krångel, men inte annars! Tack för mig.

Kanske dags att återställa iPoden i iTunes ? Det du har köpt genom iTunes kan du ju ladda ned igen sedan medan det andra försvinner men det har du väl backup på ?;)

  • Medlem
  • Höganäs
  • 2008-08-23 11:14

Japp, backup har jag.

Kände nu att jag var lite gnällig i förra inlägget. Har nu installerat uppdatering 2.0.2 och det mesta funkar bättre nu.

Vad bra ! Jag vet hur det känns. Min Touch har krånglat en del och läser jag i andra trådar så har det hänt andra också. Tips: gör inga uppdateringar genom iPoden utan gör dom i iTunes. Var också försiktig med nedladdningar av program genom iPod, där hade jag iaf en krasch. Tror att Apple snart måste komma med en uppdatering när det gäller AppStore.

hur lång tid tar det för er att ex ladda ner uppdateringen 2.0???

1
Bevaka tråden