Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Få gratis CodeWeaver mjukvara den 28 Oktober

Tråden skapades och har fått 48 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-28 18:12
Ursprungligen av staed:

Jag fick ett serienummer i morse men det står att "This serial code will be valid until 23:59 (Midnight) Wednesday October 29th Central Standard Time (CST)".

Samma här..

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-28 18:11

stead, de har på sidan - när ersättningssidan var uppe- sagt att de lägger på 48 timmar för de som fått en serial code. Så du har 2 dagar på dig

Ursprungligen av Katinka:

stead, de har på sidan - när ersättningssidan var uppe- sagt att de lägger på 48 timmar för de som fått en serial code. Så du har 2 dagar på dig

Ah, mycket bra! Hoppades att det skulle vara på det viset.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-28 19:10

Jag har laddat ner och installerat men jag har inte behövt lämna någon e-mail. Betyder det att jag inte kommer att behöva en registreringskod? Jag kan starta crossover utan några problem.

Ursprungligen av Fred!:

Jag har laddat ner och installerat men jag har inte behövt lämna någon e-mail. Betyder det att jag inte kommer att behöva en registreringskod? Jag kan starta crossover utan några problem.

Du lär åtminstone behöva det om du någon gång måste ladda ner det igen. Kanske även för framtida uppdateringar, vad vet jag...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-28 19:31
Ursprungligen av Fred!:

Jag har laddat ner och installerat men jag har inte behövt lämna någon e-mail. Betyder det att jag inte kommer att behöva en registreringskod? Jag kan starta crossover utan några problem.

fast jag skulle nog gått in och se till att jag fick en registreringskod - nu står det att om man fyller i sin e-postadress kommer den inom ett par dagar. Man vet aldrig veta vad man kan behöva framöver

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-28 19:45

Okej ni har rätt. Lika bra att fylla i den mao.

Shit, tur man inte missade detta tillfälle!
Tack för tipset!

Bara hoppas man får sin cd-key nu och hinner knappa in den...

  • Medlem
  • Piteå
  • 2008-10-28 21:55

PC program

Nu har jag laddat ner programmet. Tack Katinka. Bara att studera historia!

Kanske dax för en ny tråd. Vilka osupporterade spel har du fått att fungera. Codeweavers sajt nere fortfarande.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-10-29 08:40

Nu är registreringssidan uppe, om än lite seg.

http://register.codeweavers.com

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2008-10-29 10:01

"We have extended the period where you can register the serial number until November 30th 2008. So don't rush to register the serial number, you have plenty of time."

Ursprungligen av Homy:

"We have extended the period where you can register the serial number until November 30th 2008. So don't rush to register the serial number, you have plenty of time."

Sweet, tack för det

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-10-29 13:35

Jag har inte ens fått koden av dom!

Ursprungligen av fedi-93:

Jag har inte ens fått koden av dom!

Ha tålamod.

The CodeWeavers Great American Lame Duck Presidential Challenge

"We will be emailing those of you who signed up for serial numbers in the next few days."

Registrerat och fixat.

Tack för tipset

Missade allt detta och kör nu 30-dagars testperiod.. Kommer de program jag installerat på min MacBook med Crossover Mac att sluta fungera när min testperiod är slut?

Ursprungligen av Pain Reaper:

Missade allt detta och kör nu 30-dagars testperiod.. Kommer de program jag installerat på min MacBook med Crossover Mac att sluta fungera när min testperiod är slut?

Ja? Det är därför det är en 30-dagars testperiod..

Ursprungligen av Capeman:

Ja? Det är därför det är en 30-dagars testperiod..

Jo, det är ju självklart.. Var inte specifik nog i min fråga, mitt fel! Det jag undrar är om det kommer vara möjligt att avinstallera PC-programmen efter de att testperioden är slut?

Bevaka tråden