Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iphone vill inte starta

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hej
jag har försökt hitta andra diskussioner angående samma problem men lyckades inte
jag försökte radera allt data från min iphone (firmware 2.1) genom att gå in i inställningar och trycka på radera allt data(tänkte att det skulle inte vara någon problem med tanke att möjligheten finns i telefonen) och fisst stog d att det tar en timme men jag tenkte ingen fara. den arbetade,man kunde se processen på skärmen men problemet blev när den skulle starta,för att den gör inte d,d står bara apple logo och jag har visst försökt lägga den in i dfu mode men lyckas inte
har försökt stänga av den och plugga in i dator men då visas igen bara apple logo
nu står den så där med apple logo och startar om men vidare kommer den inte
kan ni snälla hjälpa på något sätt
tack

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2008-11-04 11:16

Det var den längsta mening jag har sett i hela mitt liv

Koppla in den till datorn, om du inte har itunes, ladda ner det. När du är inne på itunes ska det funka!

Pröva med recovery-mood istället ➽
Recovery-mode= Anslut telefonen till datorn och hålla nere Power- och Homeknappen samtidigt i 10 sek tills Apple-märket kommer upp, släpp Power och håll kvar Home-knappen i 5 sek tills iTunes-märket och USB-kabeln kommer upp. Då kan du trycka på återställ. Om det inte fungerar; ha Home intryckt under tiden du ansluter till datorn med USB-kabeln.

DFU-mode= Håll inne Start- och Homeknappen tills skärmen slocknar. Efter 2 sek släpper du Start och fortsätter hålla inne Home. Efter 10 sek står det i iTunes att telefonen är i återställningsläge. Är det något på skärmen är det inte DFU mode.

Jag har återställt flera ggr och det gäller att hålla inne knapparna rätt länge och sedan vänta tills USB-kabeln och iTunes-loggan dyker upp. Pröva några ggr så går det till sist.

tack
d löste sig
tack alla

1
Bevaka tråden