Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-11-23 11:39

Någon som har kört den och kan svara på frågan ifall Iphone 3G är fortfarande lika snabb som utan Quickpwn? Tycker nämligen att 2.2 uppdateringen är mycket snabbare än 2.1 alltså allt i luren är snabbare, mail och sms öppnas typ 10 sekunder snabbare i bästa fall jämfört med 2.1 men då var min jailbreakad...

Ursprungligen av Darre80:

Någon som har kört den och kan svara på frågan ifall Iphone 3G är fortfarande lika snabb som utan Quickpwn? Tycker nämligen att 2.2 uppdateringen är mycket snabbare än 2.1 alltså allt i luren är snabbare, mail och sms öppnas typ 10 sekunder snabbare i bästa fall jämfört med 2.1 men då var min jailbreakad...

Om du bortser från power-on så verkar den vara lika snabb efter en QuickPwn som före. Power-On uppstart upplevde jag dock som MYCKET långsammare jämfört med när den var "icke-jailbreakad."

Inställningarna för Cydiaapps verkar bli kvar, i alla fall vissa inställningar, kan inte garantera att alla blir kvar.

1
Bevaka tråden