Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nu finns utorrent beta att ladda ner offentligt...

Tråden skapades och har fått 33 svar. Det senaste inlägget skrevs .

uTorrent for Mac beta fungerar ju klockrent och helt utan problem! Hur enkelt och smidigt som helst ju! Torrenten öppnas med uTorrent automatiskt så fort jag klickar på ladda ner!
Det borde dock vara lagligt att ladda ner film om man redan har filmen på DVD och laddar ner enbart för att ha med sig på resan eller dra ner på sin iPhone!

Ursprungligen av Pain Reaper:

Det borde dock vara lagligt att ladda ner film om man redan har filmen på DVD och laddar ner enbart för att ha med sig på resan eller dra ner på sin iPhone!

Nej, för du laddar ju fortfarande upp samtidigt som du laddar ner. Om du dessutom redan äger filmen, varför inte bara rippa den istället för att ladda ned den?

En ny verision släpptes ju nu för utorrent, jag beta testar den, transmission beatar ju fortfarande crappen ur den, men den nya får min macbook att bli hiskligt varm, går upp på 80° utan att jag har uppe mer än firefox, spotify o utorrent. Stänger jag utorrent och öppnar transmission o seedar istället, så går den ner till normala 54°. (använder smc fan control) ?? inte bra utorrent, jag håller mig till transmission, delvis för att jag tror starkt på dem med.

Jag gillar Tansmission bland annat för dialogrutan där jag kan välja VILKA utav filerna som ska laddas ner och var dem ska sparas. Och för det enkla gränssnittet. Visar det sig att uTorrent blir riktigt bra, kör till. Då testar jag. Innan dess tackar jag nej

Bevaka tråden