Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med en G5

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

HEJ!
Nu börjar jag bli desperat så jag tänkte att någon här kanske haft samma problem. Är inne på min andra ipod på grund av dålig kvalité och precis när garantin gick ut började även nummer två krångla.

Det som händer är att när jag kopplar in den i en dator så hänger den sig. Dyker inte upp varken i Itunes eller i utforskaren. Händer både i XP och Vista.
Jag får ta och starta om den varje gång genom att hålla inne mitten knappen och meny.

Oerhört drygt och jag får känslan av att omstarterna sliter på den.

Någon som har en idé?

/>OLOF

Prova att koppla in den i en annan dator, och återställa den, ifall det inte hjälper så installera om iTunes.

  • Medlem
  • Täby
  • 2009-01-20 20:04

Jag har samma problem med min Classic... men jag använder den så sällan så det är inget jag stör mig speciellt på men iaf... då vet du att du inte är ensam om problemet. (Jag använder btw OSX).

Snacka med en polare idag som hade samma problem fast tvärt om, dator hängde sig helt istället, likadant på alla datorer han testade(dock endast Windows), och det vara bara att skicka in på reparation. Tråkigt men sant.

1
Bevaka tråden