Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Greetings!

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Jag heter Anna, är 34, bor i Gbg och jobbar som formgivare. Har lurkat omkring en del på 99.se tidigare när jag letat lösningar på mina problem, men bestämde mig nu för att ta steget fullt ut och bli medlem.

Är uppvuxen med Mac (och Amiga och Commodore 64). Har en Mac på jobbet, en PC hemma (för spelens skull) och en rosa (:p såklart ...) nano. Fotar en del med min Canon Eos 400D.

Jag jobbar mestadels i Indesign, en del i Photoshop och lite i Illustrator. Lärde mig själv för rätt många år sen nu och har säkert plockat upp en del olater ihop med kunskaperna. Saknar fortfarande några av de rent tekniska bitarna av mitt yrke, det är de frågorna som kommer dyka upp här :). Hjälper gärna andra med deras frågor ifall jag kan!

/Anna

Hej och välkommen

Kul att se fler kvinnor här - vi är inte så många men naggande goda
Bra med fler inDesignare och förhoppningsvis mer diskussion. Själv är jag gammal PageMaker-användare och har inte riktigt förlikat mig med inDesign men det kommer nog.

Välkommen!

Tyvärr är du en av dom jag aldrig kommer förstå mig på - som ser något nytta i InDesign
Men det är ju mitt problem mer än ditt såklart.

1
Bevaka tråden