Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MMS med iPhone OS 3.0 GM

Tråden skapades och har fått 37 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Capeman:

Man kan få emojis genom en app i App Store. Så har jag låst upp det, så det behövs ingen jailbreak.

Det förklarar varför det "fanns kvar" från min Jailbreakade 2.2.1 fw.. Men då är alla dessa sköna grejjer från 3.0 då.. Skönt att veta, så att jag kan uppdatera utan att gå miste om dem.. Tackar hjärtligt för alla svar grabbar! Har ni också sifferindikator för Wi-Fi? "Klicka" på ikonen för att ändra den om ni inte testat ännu..

Edit: Emoji MailExpress på App Store finns inte till Svenska App Store, så jag hoppas jag får behålla det om en update dyker upp för 3.0.. :/

Ursprungligen av Pain Reaper:

Edit: Emoji MailExpress på App Store finns inte till Svenska App Store, så jag hoppas jag får behålla det om en update dyker upp för 3.0.. :/

För att få dessa emoticons kan man ladda ner detta istället: Emoji icons - Emoticon Keyboard

Eftersom jag har iPhone OS 3.0GM så får ni gärna skriva här om det är något som skiljer de båda åt eller om det bara är att jag fick tag i det en vecka innan alla andra..?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-06-17 11:31
Ursprungligen av Pain Reaper:

Eftersom jag har iPhone OS 3.0GM så får ni gärna skriva här om det är något som skiljer de båda åt eller om det bara är att jag fick tag i det en vecka innan alla andra..?

det är samma version ja

  • Medlem
  • Kristianstad
  • 2009-06-17 13:41

Fick precis ett sms av Halebop att de bjuder på alla
mms i en vecka från lanseringen ikväll

Ursprungligen av MrCoffee:

Fick precis ett sms av Halebop att de bjuder på alla
mms i en vecka från lanseringen ikväll

Fungerar Tethering för dig? Fungerar nämligen inte med 3.0 GM som jag installerade förra veckan och tänker testa återställa den om det fungerar för andra med Halebop.

Har startat denna tråd http://www.99.se/operatoerer-abonnemang/266128-gar-det-att-fa-till-halebop-internetdelning.html

Hoppas någon kan fixa detta åt oss. Bäst vore ju om Halebop och Telia gjorde det.

  • Medlem
  • Värmdö
  • 2009-06-21 19:10

Hänvisar fortsättningsvis till denna tråd:
http://www.99.se/iphone-mobiltelefon/266310-iphone-os-3-0-mms.html

* Låser *

Bevaka tråden