Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mobilsmyckeshål

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag behöver köpa en ny mobil då min z600 sjunger på sista versen och var så här ---| |--- nära att köpa en nokia 6600 fold, men jag kunde inte se nåt hål att fästa mobilsmycken i så jag mailade tele2 och frågade och de sa att det saknades
Med andra ord är den mobilen ute ur bilden och jag letar nu efter nåt alternativ. Helst en viklur med GPS och kamera, men förutom det vill jag bara kunna ringa och sms:a med den. Och den absolut måste ha nånstans att fästa mobilsmycken (iPhone är med andra ord också out of the question)! Fattar inte vad man tänker när man bygger mobiler utan det.
Tacksam för förslag
(om nån har en nokia 6600 fold och vet nåt smart sätt att fästa mobilsmycken i den, som tele2 missat, vore det helt perfekt)

  • Medlem
  • Ängelholm
  • 2009-07-21 17:04
Ursprungligen av Laseranders:

JFattar inte vad man tänker när man bygger mobiler utan det.

Personligen fattar jag inte att man kan ha mobilsmycke på sin telefon

Det är väl rätt så ute nu att "blinga" sin telefon och därmed försvinner fästena (som förmodligen är lite produktionskostnadsberoende också.

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2009-07-21 17:44

Nokia anser att fästet är till för handledsrem, det finns även på 6600 fold. Bilden nedan är knyckt från PDF-manulen på deras hemsida.

Ursprungligen av Mija:

Nokia anser att fästet är till för handledsrem, det finns även på 6600 fold. Bilden nedan är knyckt från PDF-manulen på deras hemsida.

Sweet! Tack!
Då blir det en sån iallafall.
Frågan är om jag ska ta mig omaket och upplysa Tele2 om detta. :/

Ursprungligen av Mija:

Nokia anser att fästet är till för handledsrem, det finns även på 6600 fold. Bilden nedan är knyckt från PDF-manulen på deras hemsida.

Det är ju helt fantastiskt! En fråga och sen tar nån till sig att gräva fram en PDF-manual, leta upp det relevanta avsnittet och klippa ut bilden och posta på forumet. Underbart!

Ursprungligen av gabriel.fjellander:

Det är ju helt fantastiskt! En fråga och sen tar nån till sig att gräva fram en PDF-manual, leta upp det relevanta avsnittet och klippa ut bilden och posta på forumet. Underbart!

Det är därför som jag älskar 99.se!

1
Bevaka tråden