Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rouglydrafted.com (Daniel Eran) blogg om Mac, Windows mm borta?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Idag när jag som vanligt skulle ladda in www.roughlydrafted.com så är det en stor fet annons-sida för GoDaddy (domän-nasare) istället. Det är väl inte bara jag som får det?

Om någon mer än jag vill följa ärendet (han kanske har missat betala/förnya sin domän eller något), så letade jag rätt på andra förekomster av honom på nätet där han möjligtvis berättar vad som pågår?

Flickr-konto:
Flickr: Daniel Eran, RoughlyDrafted's Photostream

Twitter-ström:
http://twitter.com/danieleran

Fyll på med länkar om du har dem!

Intressant tycker jag att en stor blogg bara är borta helt plötsligt.

Om någon undrar vem Daniel Eran/Rouglydrafted är så skriver han väldigt intressant tycker jag om Mac, Apple, Windows, iPhone, IT mm. Speciellt gillar jag när han plockar fram någon "analytiker" och gör småsmulor av dennes resonemang, eller när han berättar den verkliga historien bakom något som tex storyn om hur Microsoft försökte döda Quicktime mm.

Undviker själv hans artiklar bäst jag kan, är inte lika förtjust som du, men om du vill hålla koll på hans skrivande så är det han som är artikelförfattaren "Prince McLean" på AppleInsider.

Allt som oftast publiceras ju hans artiklar även på AI, som Hagelin skriver. Själv är jag rätt förtjust i hans artiklar, men de känns mindre nyanserade nu än innan. John Gruber känns mer träffsäker. Surt att han glömt betala för domänen, för ja, jag får upp samma resultat.

  • Medlem
  • 2009-09-12 10:49

Nu har han visst betalat, för nu funkar den igen. Iallafall för mej.

Och gillar man RooughlyDrafted kan man kolla in denna också. Snäppet vassare, enligt min uppfattning:
counternotions

Jepp, nu är den uppe igen. Det där med GoDaddy såg ut som att domänen var nappad.

1
Bevaka tråden