Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Samsung Omnia HD

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Ängelholm
  • 2009-09-28 19:39

Jag var ock kollade på en Samsung Omnia HD telefon och tyckte den var riktigt trevlig. Funderar på en sådan. Är det någon som har erfarenhet av den telefonen? Jag behöver i stort sett bara kunna synka min kalender med min iMac G5 som har en Tiger i sig.

Ursprungligen av Cygni:

Jag var ock kollade på en Samsung Omnia HD telefon och tyckte den var riktigt trevlig. Funderar på en sådan. Är det någon som har erfarenhet av den telefonen? Jag behöver i stort sett bara kunna synka min kalender med min iMac G5 som har en Tiger i sig.

Har haft en i några månader och det är en ok mobil med hyfsad kamera och videoinspelning
i HD men med mycket dåligt inspelningsljud.Nackdelen är att den inte FW-uppdateras,den är fortfarande bugig i många handhavanden. En annan brist är operativet ,symbian 60 v.5,
som det inte finns några speciellt användbara program till. Missing sync är ett sharewareprogram som du kan använda att synka med mac. Personligen har jag
återgått till en iphone,nu 3gs 32gb, och det är en överlägsen mobil i användarvänlighet,uppdateringar och tillgång av användbara apps.

1
Bevaka tråden