Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hörlurar för träning och uteliv

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vilka är de bästa lurarna för tuffa miljöer som träning och annat där luren utsätts för stora krafter (viktigt att de sitter kvar) och väder & vind?

Har kollat på Sennheisers PMX80 Sport II och MX85 Sport II. De verkar bra eftersom de har system för att sitta bättre och är vattentåliga.

"Bästa lurarna" för dessa ändamål är kanske inte dem med allra bäst ljudåtergivning, men man får ju göra en avvägning där ...

För fullständig transparens kan det vara bra att veta att jag arbetar för en tidning och att vi ämnar testa lurar framöver och vill ha verkliga användares synpunkter. Inte bara leverantörernas och några få testares.

  • Medlem
  • Vallentuna
  • 2009-11-19 03:39

Jag har ett par Etymotic ER6i och dom har aldrig någonsin lossnat. Fast nu vet jag ju inte vad du tänkte göra, men i stort sett alla vettiga in-earlurar sitter ju där dom sitter tills du drar ut dom. Jag hade inte blivit förvånad om sladden gick av innan lurarna lossnade från öronen. Då får du ju vettigt ljud också. Eftersom dom sitter så pass långt inne i örat är det inte heller någon fara med regn och sånt. Kanske inte ska duscha med dom, men annars borde det verkligen vara lugnt.

Massebasse, hittade du några andra lurar? Har ni publicerat testet än? Vore intressant att läsa!

Vi har nu plockat in de Sennheiser-lurarna du skrev om. Vattentåligt är fint
Dock skulle vi gärna ha fler lurar/headset i Motionera-kategorin, så fler tips/idéer mottages gladeligen!

1
Bevaka tråden