Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

AppleStore Black Friday - Omröstning

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En snabb omröstning inför AppleStore Black Friday som börjar inatt.

Rösta och kommentera nedan!

  • Medlem
  • Hjo
  • 2009-11-26 17:57

Jag stannar uppe för att

kolla om det blir rabatt på den lilla iPod touchen, eftersom dottern har önskat sig en sådan, och man får gravyr på köpet.
Sedan kanske varsin lilla Nano till hustrun och mig, fast de verkar finnas ute med rabatt på andra ställen redan, men på dom ställena ingår inte gravyr...
Till sist men viktigast, en Magic Mouse till min MB, fraktfritt eftersom jag handlar så "mycket"

Fast jag har ju en mini som väntar på mig på Posten som jag beställde förra fredagen;)

Jag tror att prylarna finns kvar i morgon och sussar nog sött på kudden vid midnatt

  • Medlem
  • Bollebygd
  • 2009-11-26 23:27

Det är detta som avgör om det blir en iMac 27" i år eller inte .. spännande!

Sitter ändå uppe till spöktimmen, så jag kan lika gärna kolla in det.

Siktar på en iMac, så det blir spännande att se om rabatten blir större än studentrabatten. Antagligen inte. Mobile Me är något jag också håller utkik efter. När det hette dotmac hade de ungefär 30 procent black friday-rabatt på det.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2009-11-26 23:57

Då jag nyss kom hem från jobbet kommer jag även kolla in sakerna efter midnatt, något köp vet jag ännu inte om det blir eftersom jag köpte en ny dator för bara några veckor sedan.

Uppe!

iMacen har en liten rabatt, men inte lika stor som studentrabatten.

Jag har precis gjort slut på min budget. 558,- för iWork '09 blev det sista för 2009. Nu spara inför 2010.

Man kunde kombinera studentrabatten med den andra! hoppas du slog till:)

Kunde man? Jag var inne på Mecenat store, och tyckte priserna såg ut som vanligt. 10300 ungefär för minsta iMacen.

Ursprungligen av marcushedenstrom:

Kunde man? Jag var inne på Mecenat store, och tyckte priserna såg ut som vanligt. 10300 ungefär för minsta iMacen.

Man fick frakten gratis på black friday prylarna även på student affären. I vanliga fall så är det frakt under ett visst belopp. Som i mitt fall studentpris på magic mouse och gratis frakt genom black friday. Däremot fick man gå över till vanliga affären för att få den nedsatta iwork. På student affären var det den högre priset kvar.

1
Bevaka tråden