Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

12 Dagar av gratis grejer i Appstore

Tråden skapades och har fått 49 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Idag vart de Robbie Williams tur att ge bort en låt.

Hör låten @ Robbie Williams - Morning Sun ( Live )

Ingen höjdare i dag heller..

Hoppas verkligen de kommer en App i morgon!

Sjukt tråkigt att de bara är låtar som släpps just nu. Verkar nästan som om Apple vill styra oss till att öka musiknerladdningen..

  • Medlem
  • International user
  • 2010-01-01 17:14
Ursprungligen av lurefiix:

Sjukt tråkigt att de bara är låtar som släpps just nu. Verkar nästan som om Apple vill styra oss till att öka musiknerladdningen..

Den engelska sidan gav bort en film igår, Lesbian Vampire Killers. Kanske inte den bästa filmen som någonsin gjorts men ändå bättre än Robin Williams och Lady Gaga! Idag är det ett avsnitt av tv serien Outnumbered.

Det här är väl mer marketing stunt för att visa hur lätt det är att ladda ner och hur pass bra kvalitet det är snarare än att det är en bonus för kunder.

Ursprungligen av shandar:

Den engelska sidan gav bort en film igår, Lesbian Vampire Killers. Kanske inte den bästa filmen som någonsin gjorts men ändå bättre än Robin Williams och Lady Gaga! Idag är det ett avsnitt av tv serien Outnumbered.

Det här är väl mer marketing stunt för att visa hur lätt det är att ladda ner och hur pass bra kvalitet det är snarare än att det är en bonus för kunder.

Dåliga exempel att påvisa kvalité. Det distar och låter inget vidare om de låtar som erbjudits hittills. Jag har inget emot att det är musik som offereras. Men det här är ju för fantasilöst att fjutta iväg sådant som redan förpestar ljudlandskapet omkring oss.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-01-01 17:50
Ursprungligen av Einar Lindgren:

Dåliga exempel att påvisa kvalité. Det distar och låter inget vidare om de låtar som erbjudits hittills. Jag har inget emot att det är musik som offereras. Men det här är ju för fantasilöst att fjutta iväg sådant som redan förpestar ljudlandskapet omkring oss.

Håller med dig om låtvalen men det är å andra sidan sådant som majoriteten av konsumenterna köper - och därmed även laddar hem med glädje när det är gratis.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-01-01 17:42

Jag kan inte få till nerladdning.

Idag släppte de äntligen ett program / Spel nämligen Labyrinth. Första reaktionen fasiken va skönt med något man kan tänka sig att ladda ner å inte ännu en Lady GaGa låt..

Men sen när jag fick reda på att programmet redan var gratis sedan nov - dec föll allt igen. De börjar lika en riktigt misslycka PR kampanj..

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2010-01-02 11:57

Jag fick inte ens nått mail denna gången.......

Jippi, idag blev de *trumvirrvel* shakira! woohooo.. *not*

Mika...suck...suck

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2010-01-05 11:52
Ursprungligen av kalle94:

Mika...suck...suck

Den kunde inte jag ta hem.
Men golfspelet idag gick bra.
Nu kan man ligga i sängen och låtsas att man är Tiger Woods.

woohoo, äntligen blev de ett spel igen.

Idag blev det: Lets Golf

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-01-05 01:24

Hoppas på något riktigt grymt för imorgon, eftersom det är sista dagen.
Såååå tråkigt om det är någon låt igen =(

Men tack för spelet idag

och idag blir det pixe lott

Ursprungligen av kalle94:

och idag blir det pixe lott

Vad kul! Eller inte

Ursprungligen av keptang:

Vad kul! Eller inte

nej, inte direkt. men vad säger ni, har hela kampanjen varit lyckad?
tycker att det varit helt ok, förutom musiken. hade ju även hoppats på fler appar.
men när det är gratis grejer från apple så blir det inte så bra, kan vara något att komma ihåg.

Ursprungligen av kalle94:

nej, inte direkt. men vad säger ni, har hela kampanjen varit lyckad?
tycker att det varit helt ok, förutom musiken. hade ju även hoppats på fler appar.
men när det är gratis grejer från apple så blir det inte så bra, kan vara något att komma ihåg.

Gratis från Apple inte så bra.. Tja, det är någon som gjort ett uselt arbete genom att promota skräp-dingdong-tråkbrööl-musik som inte behöver promotion. Känns faktiskt väldigt oAppligt. Det brukar inte vara så stendöd musik i Apples egna reklam t. ex.

Ursprungligen av Einar Lindgren:

Gratis från Apple inte så bra.. Tja, det är någon som gjort ett uselt arbete genom att promota skräp-dingdong-tråkbrööl-musik som inte behöver promotion. Känns faktiskt väldigt oAppligt. Det brukar inte vara så stendöd musik i Apples egna reklam t. ex.

sant, och det var ju bättre grejer som gavs ut i USA. så det kanske inte är "riktiga" apples fel till denna trökmusik.

om andy här rätt i att detta är vad dom flesta vill ha så är vi på väg åt fel håll, kanske bara i Sverige

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-01-06 12:57

Jag håller med till fullo om att musiken som har erbjudits inte var någon höjdare men det beror nog snarare på att vi har musiksmak än att låtarna som har erbjudits in är populära. Min kära sambo står just nu och dansar/sjunger med till en Lady Gaga låt och jag förstår inte "charmen" med låten. Men livet går vidare och vi som vill ha "riktig musik" får helt enkelt fortsätta att köpa den medan resten får "skiten" gratis...

Även om vi har smak eller inte känns de lite fattigt med så få apps i förhållande till musik. Särskilt då appsen man fick inte var mycket att hänga i julgranen.

Så kampanjen får 5 av 10. Enbart för att de var en kul grej, inte innehållet..

Bevaka tråden