Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny MacBook Pro på gång? Version 6.1 Quad Core?

Tråden skapades och har fått 1478 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-04-13 19:13
Ursprungligen av slicke:

Jag är student och har lagt ordern via applestore. Eftersom jag inte hade 13k, med tillbehör, så ansökte jag om lånansökan. Det enda jag grämer mig över är att det kommer ta sån tid. Först ska Wasakredit skicka godkännande till mig. Sen ska jag skicka in kopia på mitt kårleg och först då trillar ordern igenom helt. Och sen sitter vi på 5 arb.dagar i väntetid.

Mina frågor är. Tror ni att det går att få det snabbare på annat sätt? Hur snabbt efter release brukar butikerna få in den nya hårdvaran?

varför jag har lite brådis är för att det kommer bli min huvuddator ett litet tag framöver. på min stationära PC har nätagg och monitor gått sönder och nu jobbar jag på min gamla Packar Bell laptp från 2005. Kunde vart bättre

Macoteket infade att de kanske kan ha 13" på lager till fredagen om man har tur

Tänkte det kan vara till någon nytta för någon i sthlmsområdet kanske

  • Medlem
  • 2010-04-13 16:52

Oj då... Råkade vist beställa en MBP 17" med extra allt för bara 47 550! Men vad gör det när frakten ingår? O:-)

Skoja bara, min MB 5.1 Uni får hänga med ett år till.

  • Medlem
  • Säffle
  • 2010-04-13 17:00

Äntligen har de kommit!!! jag har väntet sedan januari, inte lika länge som många andra men tillräckligt länge för min smak (: En sak som jag funderar på... Det ser ut på några av bilderna som den svarta kanten runt skärmen har blivit mindre, är det bara jag som tycker det??

  • Medlem
  • Värmdö
  • 2010-04-13 17:09

Eftersom detta är aktuella rykten tråden så flyttar vi till en ny MacBook Pro tråd: