Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Synka Iphone OCH Nokia E90 mot samma Exchange-kalender

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Örebro
  • 2010-05-06 12:33

Hej alla,
jag har ett problem: jag måste nu använda två mobila enheter, dels min privata Iphone, dels jobbets Nokia E90 Communicator. Jag har arbetskalendern i Nokian och övriga livet i Iphonen.

Nu undrar jag: finns det något sätt att kunna synka bägge telefonerna med Exchange-kontot jag har via jobbet? Eller går det inte att undvika att det leder till kaos om jag försöker?

All input mottages tacksamt!

Hej,

/Bertil

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-05-06 13:45

Jag har en blackberry för jobbet och en iphone privat.
Jag stänger av wireless sync och syncar ical via blackberry desktop, väljer kalender "arbete" och synkar mot.

Lite fult, men does the trick. Borde gå att göra något liknande via Nokian så länge du kan välja vilken kalender du vill synca med.

Jag har idag en jobbmobil som jag syncar exchange med, sen har jag min privata iPhone som jag syncar jobbets Exchange med också och jag har inte stöt på något problem.

  • Medlem
  • Örebro
  • 2010-05-10 10:45

Glädjande besked

Ok, det var ju ett glädjande besked... innebär det att du har alla kalenderposter både i jobbmobilen och i Iphonen, eller hur har du löst det?

1
Bevaka tråden