Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ni som bor utomlands.

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2010-08-05 19:50

Jag vill kolla runt lite för att se vad ni har för hastigheter i ert bredband / internetuppkoppling. jag sitter i mitt hus på Filippinerna och här är det ganska lustigt vill jag lova. Bredband kan man väll inte kalla det men en fast lina är det i alla fall. Jag är lovad 386 Kbs/s och det funkar med råge men när jag laddar upp, som nu, till mitt Picasa Web Album så sticker det iväg upp emot 1,5 Mb/s wow. vad har ni andra för hastigheter?

  • Medlem
  • International user
  • 2010-08-07 23:36

Räknas inom Europa som utomlands i sammanhanget? I Amsterdam sitter jag med en kabeluppkoppling på 25/1,5 Mbit som är förvånansvärt konsekvent hastighetsmässigt vad gäller utlovad bandbredd. Till och med iDisk är användbar.

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2010-08-08 03:20

Vad kostar det i Holland om man får fråga? Här betalar jag 999 Pesos/månad, kabelTV inkluderat med 125 Kanaler. Ca 165 svenska Kr/månad.

  • Medlem
  • International user
  • 2010-08-08 16:10
Ursprungligen av onnyt:

Vad kostar det i Holland om man får fråga?

Betalar 45 € per månad för hela kalaset, och då ingår något kanalpaket (har ingen tv, så ingen aning vad det innehåller) och iptelefoni. ADSL (20 Mbit) får man för runt 25 € i månaden, men det tar hundra år att få inkopplat.

1
Bevaka tråden