Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Andrahandsvärde - iPad

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Växjö
  • 2010-08-27 12:31

Vad anser ni är andrahandsvärdet på en iPad i dagsläget (givetvis i nyskick), WiFi 32gb med Apples orginal "bok"fodral?

Funderar lite på att sälja min men vill ju isåfall lägga ett bra pris både för köpare och säljare.

På blocket tycker jag folk har hutlösa priser. (Fast å andra sidan så stiger kanske priset pga efterfrågan och tillgängligheten?)

Senast redigerat 2010-08-27 12:46
  • Medlem
  • Alvesta
  • 2010-08-27 12:52

Sälj på Blocket och lägg dig i linje med priserna där. Tillgång/efterfrågan styr.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-08-27 12:55

Sålde en 16GB Wifi där i förra veckan för 5700 SEK.

Jag har ju redan en, men jag skulle aldrig köpa en för mer än vad de kostar nya i butik. Lägg ut den på tradera och ta nypriset hos Apple för grejorna som utropspris eller reservationspris och se vad du kan få. Då får ju köparna bestämma vad den är värd.

Ursprungligen av pmarriott:

Jag har ju redan en, men jag skulle aldrig köpa en för mer än vad de kostar nya i butik. Lägg ut den på tradera och ta nypriset hos Apple för grejorna som utropspris eller reservationspris och se vad du kan få. Då får ju köparna bestämma vad den är värd.

Ja, så kan man ju göra om man är dum och inte vill tjäna pengar på idioter....

Nej, lägg upp den på blocket och sätt pris efter vad andra tar för motsvarande modell där. Vill du bli av med den snabbare kan du sätta ner priset lite.

Ursprungligen av PeeMaN:

Ja, så kan man ju göra om man är dum och inte vill tjäna pengar på idioter....

Nej, lägg upp den på blocket och sätt pris efter vad andra tar för motsvarande modell där. Vill du bli av med den snabbare kan du sätta ner priset lite.

Eller så sätter man ut den på Tradera och väljer det reservationspris som man är nöjd om man får, och köpnu pris som gör att man får ett drömpris..

Det hade jag gjort..

1
Bevaka tråden