Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lösa in check med PayPal-appen

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-10-08 14:52

I den nya versionen av PayPal skall man kunna fotografera sin check och få den inlöst. Har laddat hem appen, men hittar inte det alternativet... Så jag misstänker att det bara finns om man laddat hem från amerikanska iTunes.

Finns det något sätt att kringå detta. Vill gärna också ha möjlighet att lösa in checkar på detta smidiga sätt...

Ursprungligen av kia2:

I den nya versionen av PayPal skall man kunna fotografera sin check och få den inlöst. Har laddat hem appen, men hittar inte det alternativet... Så jag misstänker att det bara finns om man laddat hem från amerikanska iTunes.

Finns det något sätt att kringå detta. Vill gärna också ha möjlighet att lösa in checkar på detta smidiga sätt...

Finns ens checkar i Sverige, och fungerar dom som i USA?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-10-08 16:03
Ursprungligen av Patrik D:

Finns ens checkar i Sverige, och fungerar dom som i USA?

Vet ej. Jag får checkar från främst USA skickade till mig. Oftast småbelopp. Banken tar typ 170 spänn för att lösa in en check...

Ursprungligen av kia2:

Vet ej. Jag får checkar från främst USA skickade till mig. Oftast småbelopp. Banken tar typ 170 spänn för att lösa in en check...

Jaha då förstår jag, trodde du menade att du ville använda svenska checkar.

Du kan ju alltid prova att skaffa ett amerikanskt konto och sen ladda ner programmet från App Store i USA, men det är ju inte heller någon garanti att det funkar.

Ursprungligen av Patrik D:

Finns ens checkar i Sverige, och fungerar dom som i USA?

Visst finns dem, jag har ett checkhäfte här i skrivbordslådan. Om de däremot fungerar likadant som i USA är väl tveksamt...

  • Oregistrerad
  • 2010-10-09 18:48
Ursprungligen av Capeman:

Visst finns dem, jag har ett checkhäfte här i skrivbordslådan. Om de däremot fungerar likadant som i USA är väl tveksamt...

skillnaden är väl att i usa kan du fortfarande lösa in checkar, försök göra det i sverige utan att bli ***

1
Bevaka tråden