Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Limera1n släpps 101009

Tråden skapades och har fått 42 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av keptang:

Vissa apps i Cydia har kostat pengar i minst 1,5 år. Inget konstigt med det.

Har inte jailbreakat på säkert 2 år. Påstod aldrig att det var något konsigt att folk vill ha betalt för något de lägger ner tid på att utveckla.

Jag betalar gärna för bra apps

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2010-10-10 22:41

En fundering; de apps man köpt i Cydia, kan man ladda hem dom igen eller måste man betala för dom en gång till? (bytt till en iPhone 4 nämligen)

  • Medlem
  • International user
  • 2010-10-10 22:41

Finns massvis med Cydia trådar och vilka "apps" som gör det värt att jailbreaka. Kika på dom...

  • Medlem
  • Luleå
  • 2010-10-10 23:42

Nån som jailbreakat och fått igång FaceTime över 3g? jag har provat med My3G men får de inte att funka

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-10-11 07:10

Facetime funkar klockrent över 3G med My3G så länge man har bra signal...

Tjoho!

/Sälfisken

  • Medlem
  • Luleå
  • 2010-10-11 11:24

Står i cydia att dom har problem med det, så är nog inte bara för mig de inte funkar

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-10-12 10:46

Limera1n eller greenp0ison?

Som många andra har jag en aktiverad, upplåst (köpt i UK) och jailbreakad iPhone 4 med 4.0.1. Jag har valt "make life easy" i Cydia.

Nu finns både Limera1n och greenp0ison. Vilken skall man välja? Det enda jag vill göra är att ha 4.1 jailbreakad.

  • Medlem
  • International user
  • 2010-10-12 19:53
Ursprungligen av kia2:

Som många andra har jag en aktiverad, upplåst (köpt i UK) och jailbreakad iPhone 4 med 4.0.1. Jag har valt "make life easy" i Cydia.

Nu finns både Limera1n och greenp0ison. Vilken skall man välja? Det enda jag vill göra är att ha 4.1 jailbreakad.

Jag skulle säga att det kvittar.
Båda har barnsjukdomar fortf.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-10-12 20:41
Ursprungligen av zappee:

Jag skulle säga att det kvittar.
Båda har barnsjukdomar fortf.

Klarar någon av dessa att behålla nuvarande baseband? För jag antar att det är att föredra?

  • Medlem
  • International user
  • 2010-10-12 21:31
Ursprungligen av kia2:

Klarar någon av dessa att behålla nuvarande baseband? För jag antar att det är att föredra?

Varför det?
Din var ju olåst?

jag förstår nog inte mycket i vanliga fall, men skulle någon vänlig själ kunna förklara för mig hur man låser upp en iphone 3g som har uppgraderats till 4,1?
Tacksam för svar
Mvh Åsa

Ursprungligen av sassnassa:

jag förstår nog inte mycket i vanliga fall, menskulle någon vänlig själ kunna förklara för mig hur man låser upp en iphone 3g som har uppgraderats till 4,1?
Tacksam för svar
Mvh Åsa

Det gör du inte. Än.
Jailbreaka går dock.

  • Medlem
  • Skövde
  • 2010-10-12 20:39

Har Jailbreakat min iPad på 3.2.2 med Limera1n! Fungerar som det ska! Men längtar till 4.2 uppdateringen...

Bevaka tråden