Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tack 99.se för er delaktighet i min familj..

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2010-09-25 23:34

Ville passa på att tacka 99.se samt alla medlemmar.

Utan er hade detta inte varit möjligt..

Nedan ser ni en bild på min "familj".

Innan jag började hänga här så var alla motståndare mot Apple och allt vad det heter. Nu kallas vi mest för sjuka människor av andra stackars ovetande.

Förlåt om tråden inte ska ligga här men detta om något involverar i mitt tycke iallafall "allt om apple".

Snyggt!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-09-25 23:50

Du borde nästan kunna sälja den här bilden på diverse fotosidor
Känns som en bild som kan passa i diverse olika apple-fanboi-aritklar

  • Medlem
  • International user
  • 2010-09-26 00:42

Det är en 15" och en 13" macbook pros med 4 GB ram och större hårdiskar.
3 st iPhone 4 16GB och 1 st iPhone 4 32 GB och 1 st 3GS 16 GB.

Hade bråttom när jag tog bilden då jag skulle på bio annars kunde jag gjort en lite snyggare (läs: utan furubord)

Är verkligen sjukt nöjd och det är hela tiden fler och fler i min närhet som går över till både Mac och iPhone..

Edit: 15" och 32 GB är min pappas. 13" och 16 GB 4:a är min.
3GSen är min frus och dom 2 andra tillhör mina 2 svågrar.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-09-26 00:50
Ursprungligen av Cokey:

Det är en 15" och en 13" macbook pros med 4 GB ram och större hårdiskar.
3 st iPhone 4 16GB och 1 st iPhone 4 32 GB och 1 st 3GS 16 GB.

Hade bråttom när jag tog bilden då jag skulle på bio annars kunde jag gjort en lite snyggare (läs: utan furubord)

Är verkligen sjukt nöjd och det är hela tiden fler och fler i min närhet som går över till både Mac och iPhone..

Edit: 15" och 32 GB är min pappas. 13" och 16 GB 4:a är min.
3GSen är min frus och dom 2 andra tillhör mina 2 svågrar.

Jag hade en prognos om att 20% av datorerna skulle vara mac 2020, men jag får nog höja den prognosen till 40%. Alla i min omgivning vill ha mac också.

  • Medlem
  • Trondheim
  • 2010-09-26 08:29
Ursprungligen av ibish:

Jag hade en prognos om att 20% av datorerna skulle vara mac 2020, men jag får nog höja den prognosen till 40%. Alla i min omgivning vill ha mac också.

Kan bara instämma... det senaste året har det skett en stor omsvängning till macanvändande även i min bekantskapskrets. Är nog snart färre som kör PC än mac privat bland de jag umgås med. Härligt va!?

Edit: BTW mitt hundrade inlägg

Har raderat ett par offtopic-inlägg. Tråden ligger i "Allt om Mac" och då ska inläggen på något sätt beröra Apple eller Mac.

Om ni vill prata om allt möjligt annat, så får vi flytta tråden till Loungen, men alla som har skrivit i tråden har inte tillgång till Loungen.

/Mod

1
Bevaka tråden