Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Någon som saknar 1Password Chans att få den gratis

Tråden skapades och har fått 85 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Jag delar gärna med mig, men har ingen aning om hur man delar med sig av licenser eller ens om jag kan ge någon licens!

I programmet, säg 1Password. I Help och under Customer Center. Då kommer du fram till en webbsida där det står något om Thanksgiving, klicka där. Försökte nu själv gå in där nu..går segt. De kanske stänger av det nu.

Nej jag tror att de i vart fall håller på hela dagen i dag Kan vara många som är inne då segar den. Har till och med varit nere helt någon timme under första dygnet.

Okej, då ska jag kolla det i eftermiddag, återkommer!

  • Medlem
  • Örebro
  • 2010-11-25 13:07

Det här lät ju intressant. Synd att man alltid ska se sånt här för sent. Verkar som att de flesta licenserna har gått åt. :S

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-11-25 13:53

Jag tar gärna en licens också om någon har kvar. Skickar självklart vidare...

Jag har ett par licenser till 1Password Mac. Någon som har för Windows?

Hej decafoc,
Skicka gärna ett till mig. Skickade även PM till dig.

Tack på förhand.

Har fortfarande licenser....både till Knox och fler till 1Password verkar det som...

PM:a namn och email

är det någon på 99 som inte har nu?

edit: alla licenser slut nu, men alla som fått har ju fått mer licenser att ge, så cirkeln fortsätter....:)

Senast redigerat 2010-11-25 15:30

Nu har jag några.
PM namn och mail, så skickar jag licenser.

Edit: gone...

Om det är någon som har en licens över så skulle jag bli väldigt glad för en!

  • Medlem
  • 2010-12-04 09:19

Om någon har licenser kvar så PM:a mig. Jag kommer naturligtvis att ge ut dom jag får till andra här.

  • Medlem
  • International user
  • 2010-11-25 15:20

Jag tar också gärna emot en licens.

Tack

Tack Panther för hjälpen.

  • Medlem
  • International user
  • 2010-11-25 15:27

Jag har 1 licens till 1pw. PM:a mail.

  • Medlem
  • International user
  • 2010-11-25 16:27
Ursprungligen av h_e:

Jag har 1 licens till 1pw. PM:a mail.

Grymt. Tack så mycket!

Har kvar till Knox ifall någon vill ha. Skicka ett PM. Den som är först får. Kanske har två iofs.

Edit: Nu är mina slut!!!!

Senast redigerat 2010-11-25 16:11

Jag har minst en, skicka namn och epost i PM.

Edit: Slut!

Senast redigerat 2010-11-25 16:46
Ursprungligen av Scarecrow:

Jag har minst en, skicka namn och epost i PM.

Tack! Mycket uppskattat!

Ursprungligen av gabbbahey:

Tack! Mycket uppskattat!

Varsågod!

Jag har tydligen en till om någon är intresserad?

Edit: Slut!

  • Medlem
  • International user
  • 2010-11-25 16:35

Verkligen trevligt det här! Tyvärr slut på 1Password for Mac men jag har Knox kvar att ge bort, PM namn och e-post.

Någon som har licens för 1Password for Windows kvar?

Jag har en licens till 1password Mac att ge ut

Jag skulle gärna vilja ha en licens. Är det någon som fortfarande har någon kvar? Har ju köpt app:en till iPhone och skulle gärna vilja koppla ihop iOS-versionen med Dropbox o.s.v.

  • Medlem
  • 2010-11-25 18:35

Skulle gärna ha en licens till Windows jag med.

Tack på förhand

Jag kör demon men skulle gärna ha en full licens. Jag har också fått erbjudandet i mailen, tror jag iaf, men jag har inte ork att sätta mig in i hur det funkar just nu. Om någon vill ge mig en gratis licens tar jag dock förstås gärna emot

Såg just att jag kan uppgradera för 24.95 (har licens för password v2, tror jag iaf, har så mycket shareware )

Gratis är godare dock...

Cogito ergo Mac Kom ihåg att du inte kan använda samma epostadress för en gratislicens. Det går inte att skicka till de som har 2:an registrerad.

Ursprungligen av macwitty:

Cogito ergo Mac Kom ihåg att du inte kan använda samma epostadress för en gratislicens. Det går inte att skicka till de som har 2:an registrerad.

Funkade för mig iaf. Kan kanske bero på att jag inte körde tvåan utan snarare demon på trean. Kollade dock för säkerhetsskull upp om jag hade någon fler e-postadress jag kunde använda mig av i värsta fall. Det visar sig att en adress jag inte använt på flera år, hotmail, fortfarande finns kvar :). Bra att ha reserver

Jag har 1password till Mac att ge ut...

Har fortfarande 1password att ge

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-11-25 23:33

Är det någon som har en licens så hojta gärna!!!

Fixat,,, tack för det!! 99 är fan helt 100

Senast redigerat 2010-11-25 23:46
Bevaka tråden