Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skynda ladda ner Quick Snap

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-12-28 09:16

Som vi rapporterade blev Camera+ utsparkat ut App Store pga att de programmerade om volymknappen till att ta kort med.

Nu har Quick Snap gjort samma sak och Apple har inte märkt det ännu.

Snart försvinner säkert appen så skynda ladda ner ni som vill ha en avtryckarknapp på sidan av er iPhone.

Quick Snap - Camera Plus for iPhone and iPod touch (4th generation) on the iTunes App Store

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-12-28 09:24

Vad är egentligen fördelen med denna framför att ta en bild som vanligt? Vad jag kan se har man inte någon direkt fördel av att kunna ta fotot med volymknapparna då man ändå måste trigga det genom att hålla inne en punkt på skärmen innan.

Jag undrar precis samma sak som du zinned. Någon som kan berätta vad som är bättre?

Verkar som utvecklaren utnyttjar situationen och försöker få 15kr av så många som möjligt.

Citat från ett annat forum:
"I think the reason the shutter volume feature got through is because Apple didn't bother testing the app at all, its really really terrible."

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-12-29 13:43

Jag kör med SnapTap på min JBade lur och att slippa hålla på att jaga avtryckaren på skärmen och riskera flytta fokus är oerhört smidigt.

<OT> Är det någon som vet eller kan länka till en beskrivning av hur Apples granskning går till mer exakt? Submittas källkod? Scannas appen efter privata API:er eller sitter det 2000 pers in Bangalore och testar apparna manuellt innan de släpps igenom nålsögat? </OT>

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2010-12-29 18:25

Att köpa ett program som jag inte vet hur det fungerar och som med stor sannolikhet inte kommer att få någon uppdatering över huvud taget i framtiden är inget för mig.

1
Bevaka tråden