Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

återställa/uppdatera efter misslyckad uppdateringsförsök 4.2

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej

Jag kopplade idag min iPhone 3Gs till min iMac för att uppdatera till iOS 4.2

Sedan kl 13.00 går inte iPhonen att starta om, jag får bara startskärmen med Apple loggan på och ett status bar som laddas till mitten sedan startas om.

Under ett par sekunder syns iPhonen i iTunes sedan försvinner och gör en loop till.

Jag kan då varken uppdatera eller återställa, egentligen kan jag inte ens använda min iPhone.

Jag vet inte hur eller vad jag ska göra, jag trodde att den här typen av problem är bara förunnat Microsoft användare.

Jag hittar inte någon beskrivning här på forumet eller Apples hemsida. Varför måste det vara så komplicerad och varför ska det ta så mycket tid?

Kan någon förklara mig hur ska jag göra? Hoppas att det inte krävs en massa nedladdningar/installationer av konstiga program, tweakande och försök utan en normal rejäl återställning.

Med vänliga hälsningar

Josef

  • Medlem
  • International user
  • 2011-01-02 18:20

Sätt den i DFU och testa igen.

Under uppstarten startas även Adobe Photo Downloader och dobe Bridge, men sedan Photo Downloader kraschar och iPhone går i loop igen...

zappee -> samma sak händer där också, återställer till en punkt sedan kraschar igen

1
Bevaka tråden