Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sno inte en dator från en hackare!

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En hackare blev av min sin PM G4 i Boston och två år senare dyker den upp i Las Vegas...

  • Medlem
  • 2011-01-07 12:22

Old news.

News for me.

Tokroligt.

Fru Justitia kan ha invändningar. Han hänger ut en kille utan bevis på att det är han som stulit datorn - den var ju borta typ två ÅR innan den dök upp, snubben kan ha köpt den. Han gör narr av tjejer som inte har med saken att göra, varför det? Som den übermensch och hacker han verkar njuta av att vara tycker han kanske att fula killar och (troligen) prostituerade kvinnor är lägre stående och inte förtjänar samma likhet inför lagen som andra. Fy.

  • Medlem
  • International user
  • 2011-01-07 18:14
Ursprungligen av Per Ejeklint:

Fru Justitia kan ha invändningar. Han hänger ut en kille utan bevis på att det är han som stulit datorn - den var ju borta typ två ÅR innan den dök upp, snubben kan ha köpt den. Han gör narr av tjejer som inte har med saken att göra, varför det? Som den übermensch och hacker han verkar njuta av att vara tycker han kanske att fula killar och (troligen) prostituerade kvinnor är lägre stående och inte förtjänar samma likhet inför lagen som andra. Fy.

Att köpa stulna varor är (åtminstone i Sverige) häleri.

Jag tror inte defcon släpper igenom föreläsningen om de skulle vara några tveksamheter.

Hm, vad säger man? Cool story bro.

Man älskar ju hackers. Kolla in det timmslånga klippet med hackarna som knäckt ps3 när dom har typ en presskonfrerens på en hackermässa.

kolla YouTube - Console Hacking 2010 - PS3 Epic Fail - Part 1 Del 1 av 4 . Klass!

Intressant för mig som inte sett det tidigare, tummen upp!

Pwned!

1
Bevaka tråden