Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan ett rykte för första gången SKADA Apple?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jahopp. Imorgon lär vi få se Ipad2 visas upp om inget oväntat händer. Det jag satt och funderade på är dock ryktena om Ipad3, som dragit igång redan innan tvåan ens kommit ut på hyllorna.

Apple's Media Event to See Introduction of iPad 2, Cloud-Based MobileMe? - Mac Rumors

Om det visar sig att källan från ovanstående artikel har rätt så är Ipad2 inget man ska ha för stora förhoppningar på, utan det är trean som är "the shit". Jag började fundera på om detta kan skada Apple rent försäljningsmässigt. Precis som många dragit sig för att köpa Ipad här i Sverige kan jag tänka mig att många drar sig för att köpa tvåan i USA om man vet att trean bara ligger ett halvår bort?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2011-03-02 17:14

Eftersom de inte hinner tillverka tillräckligt många pga stor efterfrågan, så tror jag inte det är någon risk.
Visst kommer väl en del kanske att sitta och vänta flera månader (som på den vita iPhone4), men Apple kommer ändå att sälja slut på allt.

1
Bevaka tråden