Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iOS 4.3 GM klar!

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

iOS 4.3 GM (build 8F190) är nu klar och släppt till developers.

Någon som redan installerat och kör? Håller själv på att uppdatera min iPad och iPhone 4.

Finns den Hotspot-funktion som det pratats om ...

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2011-03-04 14:55
Ursprungligen av Stefan Johansson:

Finns den Hotspot-funktion som det pratats om ...

Läs texten i bilden ovan.

Ursprungligen av Mija:

Läs texten i bilden ovan.

Ja, där står det ju i klartext!
Bra!

Installerar det på min iPhone 4 just nu. Återstår att se om det vill sig väl eller om det blir problem.

Personal Hotspot blir underbart! Har tröttnat enormt på att vara tvungen att gå via bluetooth för att få en internetdelning till min Macbook de gånger jag reser.

Personal Hotspot fungerar utmärkt, har använt det till och från ett par veckor nu.

På eventet så sa man ju nåt om att man med iOS 4.3 nu skulle kunna välja vad "Mute"-knappen skulle användas för. Vissa hade ju önskat att man med den skulle kunna låsa skärmrotationen.

Men hur jag än letar i 4.3 så hittar jag inte nåt nytt där, ingen inställning någonstans där man kan välja vad knappen ska göra.

Dr Tinnitus

Ursprungligen av Dr Tinnitus:

På eventet så sa man ju nåt om att man med iOS 4.3 nu skulle kunna välja vad "Mute"-knappen skulle användas för. Vissa hade ju önskat att man med den skulle kunna låsa skärmrotationen.

Men hur jag än letar i 4.3 så hittar jag inte nåt nytt där, ingen inställning någonstans där man kan välja vad knappen ska göra.

Dr Tinnitus

Har du en iPad eller iPhone? Det är på iPad den funktionen finns, och den finns där kan jag intyga.

Ursprungligen av keptang:

Har du en iPad eller iPhone? Det är på iPad den funktionen finns, och den finns där kan jag intyga.

Ååååååfan......

Då kan jag sluta leta alltså.....

Dr Tinnitus

1
Bevaka tråden