Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fel vid nedladdning av program i App Store.

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Kalifornien
  • 2011-04-29 19:38

Hej, idag köpte jag ett presentkort på app store på digital inn. Köpte ett som var laddat med 150 kr. Jag laddar ned Miami Vindacation HD till min iPad 2, men det står bara på hämtar i ca 2,5 timmar! Efter den tiden kommer det upp: Kunde inte köpas: och då kollar jag presentkortssaldot: 99kr!!!! DET HAR ALLTSÅ DRAGITS ÄNDÅ!

Vad ska jag göra? Sjukt dålig stil av Apple!
Ursäkta stavfel, är riktigt förbannad.

Men kan du inte ladda hem det igen? Har du köpte det genom ditt Apple ID? Såifall kan du göra ett nytt försök skulle jag tro.

Som Engalunda skriver, det är bara att ladda ner det igen, ska funka.

Ändrade rubriken, den förra sade ingenting om vad tråden egentligen handlade om. Tänk på att sätta tydliga rubriker!

/Mod

  • Medlem
  • Kalifornien
  • 2011-04-29 19:44

Nu föll det ned till 50.00 kr..

Funkar fortfarande inte att ladda hem, inga andra program heller, har internet, har prövat att starta om.

Något tillfälligt fel, gör som de andra skrivit. Inget att bli upphetsad över.

  • Medlem
  • Kalifornien
  • 2011-04-29 19:47

Du har rätt, ber om ursäkt för mitt hetsiga humör, haft en riktigt dålig dag och detta fick väl ''bägaren att rinna över''

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2011-04-30 22:31

Varje gång jag startar App Store... så vill programmet installera Pages och detta på random Mac. Det är installerat och klart men ändå står det " Install".

  • Medlem
  • Republic of Philippines
  • 2011-04-30 22:54

Kontakta support, de brukar vara tillmötesgående vid problem som dessa.

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2012-03-11 12:43

När jag startar App Store får jag upp Installerar Lion. Jag har redan Lion 10.7.3. Kan det vara något galet med installationen?

1
Bevaka tråden