Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Gäller studentrabatten hos Apple även iPhone?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Värnamo
  • 2011-09-05 17:56

Min fråga till alla er här är om CSN's rabatt på 10% hos Apple Store gäller även om man vill köpa en Iphone?

  • Medlem
  • 2011-09-05 18:14
Ursprungligen av Johan.I:

Min fråga till alla er här är om CSN's rabatt på 10% hos Apple Store gäller även om man vill köpa en Iphone?

Logga in på din sida hos studentkortet eller mecenat, så ser du ju direkt vad priset blir, jämfört med vanliga applestore.se.

Nej, det ges ingen rabatt på iPhone via Apple Store.

Precis som ovanstående. Logga in så får du se vilka produkter det gäller. Men nej, iPhone är inte en av dem. Och för att förtydliga så ger inte CSN någon rabatt alls. Det gör däremot Mecenat och Studentkortet.

  • Medlem
  • Värnamo
  • 2011-09-05 19:18

okej då vet jag tack för alla svaren

Ursprungligen av Johan.I:

Min fråga till alla er här är om CSN's rabatt på 10% hos Apple Store gäller även om man vill köpa en Iphone?

Det finns en väldigt liten rabatt på iPhone 4 genom Telia, om man har Mecenat. Dock är du i det fallet tvungen att teckna ett abbonemang. Med deras "Telia Max 25" så får du en månadskostnad på 278kr/mån istället för 298kr/mån. Bindningstiden är 24 månader.

Du kan inte hitta någon studentrabatt när du betalar telefonen kontant.

Tråden flyttad till rätt forumdel. Trådens rubrik förtydligad. OT-sidospår borttaget.

/Mod

1
Bevaka tråden