Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Gårdagens keynote var inte som alla andra.

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nej, jag pratar inte om Steve's avgång. Jag pratar om denna drös nya användare som plötsligt dök upp och informerade om att aktien dök(deja vu?) och att apple är körda eftersom de inte släppte någon femma(trots att det var ganska enligt schemat).

Visst var det nytt för i år? Ett symptom på att användarbasen breddats markant?

Välkommen ändå...eller vänta, de kan ju inte läsa den här avdelningen. O:-)

Tycker alltid det finns ett gäng "troll" som aldrig skriver annat än vid en keynote, och då oftast negativt, men ja, kändes som de var lite mer högljudda än vanligt.

  • Medlem
  • International user
  • 2011-10-05 08:18

Ja, spännande med så många gamla konton utan inlägg som dammades av bara för att klaga.

Har Google koordinerat lite "näthat"?

Tycker att det är ungefär som det brukar. Men jag följde inte den ryktestråden så noga igår kväll, så det är möjligt att det var något fler, och något mer högljudda.

Jo. Jag lade märke till några;)

Ursprungligen av eskimo:

Nej, jag pratar inte om Steve's avgång. Jag pratar om denna drös nya användare som plötsligt dök upp och informerade om att aktien dök(deja vu?) och att apple är körda eftersom de inte släppte någon femma(trots att det var ganska enligt schemat).

De kunnde släppt en iPhone 8, och det hade fortfarande kommenterats om vad som var fel på den.

Vet inte om den här bilden har postats någonstans här, men nu hamnar den.. just här:

1
Bevaka tråden