Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

System 7 Pro (System 7.1.1)

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon som har, eller vet var man kan få tag på en svensk version av gamla System 7 Pro, även känt som System 7.1.1? Jag tror att det levererades som en uppdatering, men jag har redan 7.1 så det borde inte spela någon roll.

Nja, 7.1.1 hittar jag inte under länken ovan, men jag fick en gång tips om den här länken (i detta forum tror jag) så jag kan ju vidarebefordra den. Här finns i alla fall 7.1 och 7.1.1:
http://home.earthlink.net/~gamba2/syslist.html

  • Oregistrerad
  • 2003-06-25 20:18

Vilken fantastiskt underbar sida
Hur mycket kudos som helst till sådan som hålelr en sådan vid liv (??? - testade inte länkarna).

AUX bara att ladda ner sådär
Nu ligger CX:en dåligt till

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2003-06-25 20:25

A/UX-länkarna verkar inte funka
MEN! Jag har 3.0.1 (orginal) med 3.0.2 update, 3.1 update och 3.1.1 update. Säg bara till!

  • Oregistrerad
  • 2003-06-25 20:29
Citat:

Skrevs ursprungligen av bollman
A/UX-länkarna verkar inte funka
MEN! Jag har 3.0.1 (orginal) med 3.0.2 update, 3.1 update och 3.1.1 update. Säg bara till!

Jodå
Diskimage med fyra images i dök upp så snyggt när man klickade på den övre ftp-länken
Fast jag provade ju inte att ladda ner för jag har ju några andra nerladdningar på gång just nu...
Men visst skall jag minnas dig intill tids ände

Wow, vilken kanonsida! Den blir bokmärkt! Inget svenskt system 7.1.1 dock... Så jag är fortfarande intresserad om någon har det eller vet var man kan få tag på det.

1
Bevaka tråden